Modelele vârf de gamă din seria 911 – 911 Turbo şi 911 Turbo S – au acum cu 15 kW (20 CP) mai multă putere, dar şi un design uşor modificat. Maşinile sport au primit şi caracteristici tehnice noi. 
Modelele vor fi disponibile atât în varianta coupe, cât şi în varianta decapotabilă. Motorul noului 911 Turbo, în şase cilindri bi-turbo, cu o cilindree de 3,8 litri, are acum o putere de 397 kW (540 CP). 911 Turbo S dezvoltă acum 427 kW (580 CP), datorită echipării cu noile turbo compresoare mai mari. Porsche este, în continuare, unicul producător care foloseşte turbine cu geometrie variabilă la motoarele pe benzină.
Motoarele sunt acum dotate cu o funcţie “dynamic boost” creată pentru a îmbunătăţi răspunsul motorului la conducerea sportivă. 
Noile maşini sport ating performanţe îmbunătăţite, iar Porsche anunţă un consum de combustibil mai redus. 911 Turbo S Coupé sprintează de la 0 la 100 km/h în doar 2,9 secunde. Viteza maximă de 330 km/h este cu 12 km/h mai mare decât în cazul modelelor precedente. 911 Turbo atinge 100 de km/h în 3,0 secunde, iar viteza maximă este de 320 km/h – cu 5 km/h mai rapid decât predecesorul. Cu toate acestea, variantele coupe consumă doar 9.1 l/100 km, iar variantele decapotabile 9,3 l/100 km. 
Noul volan sport GT – cu un diametru de 360 mm şi un design adoptat de la modelul 918 Spyder – vine echipat standard cu un comutator de activare a modului dorit. Acesta constă într-un inel rotativ cu patru poziţii, pentru mai multe moduri: “Normal”, “Sport”, “Sport Plus” şi “Individual“. Funcţia “Individual” permite conducătorului auto configurarea individuală a propriului vehicul. O altă nouă caracteristică a pachetului Sport Chrono este butonul suplimentar: “Sport Response Button”, aflat în centrul comutatorului. Inspirat din motorsport, la o simplă apăsare a acestui buton, motorul şi cutia de viteze sunt pre-condiţionate pentru a obţine cel mai bun răspuns. În timpul acestei acţiuni, automobilul poate produce o accelerare optimă pentru cel mult 20 de secunde, necesară, de exemplu, în cazul manevrelor de depăşire. Un indicator din panoul de bord, sub ​​formă de cronometru, semnalează şoferului timpul scurs. Butonul “Sport Response Button” poate fi folosit ori de câte ori se doreşte, indiferent de modul de conducere selectat.
Sistemul Porsche Stability Management (PSM) al noilor modele 911 Turbo are acum o nouă setare: PSM Sport Mode. 
Modelele sunt de azi disponibile pentru a fi comandate în România.