Masinile europene - pe podium la Raliul International "Carpati Retro"

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Juriul Raliului international al vehiculelor istorice "Carpati Retro", desfasurat in perioada 23-25 august, pe traseul Bucuresti-Sinaia, a desemnat nu mai putin de 10 castigatori, pentru cele trei

Juriul Raliului international al vehiculelor istorice "Carpati Retro", desfasurat in perioada 23-25 august, pe traseul Bucuresti-Sinaia, a desemnat nu mai putin de 10 castigatori, pentru cele trei categorii si pentru grupe de autovehicule intrate in concurs. Astfel, la categoria "veteran", castigator a fost declarat Dan Cazacu, din Romania, cu automobilul Skoda 1100 Popular - productie 1938, iar la categoria "hibrid", Castel Lombardi, cu superbul sau Sunbeam Alpine, de 1.600 cmc, productie 1964. La categoria "clasic", premiile au fost impartite de trei concurenti. Pe locul I s-a situat Dan Niciovici, cu Fiat 850 Sport Coupe, productie 1970. Pe locul II a urcat unul dintre organizatorii raliului, Bogdan Coconoiu, de la "Retromobil Club Romania", cu cochetul sau Austin Mini - productie 1968. In fine, locul III in randul "clasicilor" a fost ocupat de Serban Enache, tot cu o masina europeana, si anume Fiat 124 Spider - productie 1970. Si in clasamentul pe grupe, masinile produse in tarile europene au avut castig de cauza. Astfel, la Grupa A (sub 1.300 cmc), locul I a fost ocupat de acelasi Fiat 850 Sport Coupe (903 cmc), la Grupa B (1.300-1.600 cmc), pe locul I s-a situat Nicu Iordache, cu Renault 12 Gordini, din 1972 (1.565 cmc), iar la Grupa C (1.600-2.000 cmc) - Fiatul 124 Spider. La Grupa D, grupa "greilor" (peste 2.000 cmc), locul I a fost ocupat de italianul Aldo Sforza, cu Morganul sau + 8 Super Charged (3.528 cmc), care a surclasat cativa "mancatori de benzina", aflati in concurs, precum Plymouth 100 Vaillant (3.700 cmc) sau Chevrolet Impola si Chevrolet Monte Carlo, ambele cu motoare de 5.700 cmc. In fine, la Grupa 4x4, castigator a fost desemnat unul dintre cei sase posesori de ARO participanti la concurs, si anume Adrian Zamfirescu, cu ARO M 461, productie 1974.

Auto



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite