Isuzu a lansat pickup-ul D-Max în România FOTOGALERIE

Isuzu a lansat pickup-ul D-Max în România FOTOGALERIE

Isuzu a lansat pickup-ul D-Max în România

Isuzu a lansat în cadrul unui eveniment la Poiana Brașov noua generație a pickup-ului D-Max. Adevărul s-a putut convinge de calitățile acestei mașini în cadrul unui prim test cu traseu on road dar și offroad. D-Max are un preț de bază de 17.900 fără TVA. 

Ştiri pe aceeaşi temă

Isuzu este un producător cu o tradiție de aproape un secol în producția de vehicule și motoare. Originea ISUZU D-MAX pick-up poate fi urmărită până la ISUZU WASP în 1963, vehicul produs din dorinţa de a realiza un vehicul care să arate ca unul de pasageri, dar să aibă funcţionalitatea unui camion.

CLICK PE POZE PENTRU A VEDEA O FOTOGALERIE!


Isuzu D-Max are motor diesel de 2.5L cu sistem de supraalimentare în două trepte (bi-turbo) realizează un consum foarte bun: 7.4L/100km (consum de combustibil combinat Crew Cab / 4x4 / Transmisie manuală). Acest nou motor EURO 5, are performanțe de 163 CP și 400Nm. Isuzu a dezvoltat şi o nouă transmisie cu 6 rapoarte, cu treapta întâi scurtă şi cu a şasea de tip overdrive. Printre modificările cel mai uşor de remarcat, intercoolerul până acum montat deasupra motorului, care beneficia de o priză de aer imensă în capota vechiului model, a fost mutat în faţa motorului, o soluţie ce privilegiază eficienţa şi aerodinamica.

Noul şasiu, este cu 42% mai rigid decât în cazul modelului precedent, înseamnă echilibru mai bun şi performanţe excelente, atât cu încărcătură cât şi fără, oferind stabilitate superioară şi aderenţă în condiţii diferite de rulare.

Cu o benă mai mare şi mai puternică, tracţiune integrală nepermanentă şi reductor, cu sistem electronic de schimbare a modului de tracţiune din mers (shift on-the-fly), nu există prea multe situaţii cărora vehiculul să nu le poată face faţă. Capacitatea de remorcare de 3 tone rămâne aceeaşi la noul Isuzu D-MAX, o valoare excelentă de altfel.

Design-ul agresiv al exteriorului, cu proporţii perfecte, nu are rol numai în aspectul vizual. Mașina are un coeficient aerodinamic remarcabil în segment, cu o valoare de 0.47. Totodată, garda la sol de 235 mm şi unghiurile de atac şi degajare permisive pentru un pick-up (30 şi 22 grade), la care se adaugă un unghi de rampă de 22 grade, garantează performanţele în teren accidentat.

Mai lung, mai lat şi mai înalt, noul Isuzu D-MAX oferă un interior spaţios pentru sporirea confortului şoferului şi al pasagerilor. În acelaşi timp, raza de bracaj mai redusă faţă de modelul anterior.

Spaţiile de depozitare sunt mai numeroase, există un nou sistem de modularitate al banchetei spate, acces la locuri de depozitare sub aceasta, suporturi speciale pentru băuturi la îndemâna şoferului şi pasagerilor.

Noul Isuzu D-MAX are 4 stele EuroNCAP. Există airbaguri frontale, laterale, cortină, o secţiune absorbantă a energiei de impact şi bare anti-intruziune integrate în portierele laterale. Sistemele de asistență ofeite în gamă sunt controlul electronic al stabilităţii (ESC), sistemele de control al tracţiunii (TCS), ABS şi asistenţă la frânare (BA). Dezvoltarea noului D-MAX a însumat mai bine de 4 milioane de kilometri de teste.

D-Max împarte platforma cu un model de pickup american, Chevrolet Colorado. Intervalul de revizii este de 20.000 km, iar garanția oferită este de 3 ani sau 100.000 km. Prima generație a D-Max s-a vândut la nivel mondial în 2 milioane de exemplare, iar importatorul Isuzu în România vizează o cotă de piață de 20% din segmentul pickup-urilor.

Din 2013 compania Isuzu va dezvolta o gamă de motoare diesel împreună cu Toyota.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările