Honda Jazz va fi disponibil în România începând cu luna iulie 2020

Honda Jazz va fi disponibil în România
începând cu luna iulie 2020

Honda Jazz

Honda Jazz va fi disponibil în România începând cu luna iulie 2020, în două variante de echipare Elegance (de la 23.850 Euro) şi Executive (de la 25.350 Euro)

Ştiri pe aceeaşi temă

Este pentru prima dată când Honda Jazz va veni echipat doar cu sistem de propulsie Hybrid e:HEV. Primele modele Honda Jazz vor fi disponibile pentru livrare către clienţi începând cu luna iulie 2020 fiind eligibil prin Programul RABLA şi beneficiază de ECO BONUS.

Noul Jazz e: HEV joacă un rol esenţial în angajamentul Honda ca 100% din vânzările  europene să fie dotate cu propulsoare electrificate până în 2022.

e:HEV tehnologie hibrid avansată

Pentru prima dată, Jazz va fi comercializat exclusiv cu motor hibrid avansat, purtând noul ecuson Honda e:HEV.

Sistemul e: HEV este dezvoltat special pentru Jazz. Acesta conţine două motoare electrice compacte, puternice, conectate la un motor pe benzină DOHC i-VTEC de 1,5 litri, o baterie litiu-ion şi o transmisie inovatoare cu raport fix, care funcţionează împreună pentru a oferi un răspuns direct şi liniar.

Puterea totală de 109 PS / 80kW poate propulsa maşina la 100 km / h în 9.4 secunde până la o viteză maximă de 175 km / h. Eficienţa sistemului hibrid se transpune în emisii de CO2 de la 102 g / km (WLTP) şi un consum de combustibil de 4,5 l / 100 km (WLTP) pe modelul standard.

Trei moduri de funcţionare:

•             Mod Electric: bateria litiu-ion furnizează direct către motorul electric de propulsie.

•             Mod Hybrid: motorul termic pe benzină angrenează motorul electric generator, care la rândul său furnizează energia motorului electric de propulsie.

•             Mod Drive: motorul termic pe benzină este conectat direct la roţi printr-un angrenaj planetar cu un singur raport de transmisie.

Comutarea între cele trei moduri de conducere este imperceptibilă; inginerii noului Jazz au depus eforturi semnificative pentru a minimiza decalajul în timpul tranziţiilor. Motoarele electrice de mare viteză au fost dezvoltate de Honda pentru a fi cât mai uşoare, compacte şi eficiente, motorul electric de propulsie având până la 13.300 rpm pentru a genera un cuplu de până la 253 Nm, necesar accelerării la viteze mici.

În loc să folosească o transmisie convenţională, un angrenaj planetar cu un singur raport fix creează o legătură directă între componentele în mişcare, ceea ce duce la un transfer mai fin al cuplului şi la o liniaritate în timpul accelerării. Acest format înseamnă că sistemul Honda este mai compact şi mai rafinat decât un eCVT planetar care se găseşte de obicei în alte vehicule hibride.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: