3.000 de elevi vor beneficia de cursurile de educaţie rutieră Mobile Kids, organizate de Mercedes-Benz România şi Organizaţia Salvaţi Copiii

3.000 de elevi vor beneficia de
cursurile de educaţie rutieră Mobile Kids, organizate de Mercedes-Benz România şi Organizaţia Salvaţi Copiii

Mercedes-Benz România, în parteneriat cu Organizaţia Salvaţi Copiii, desfăşoară cea de-a opta ediţie a programului educaţional Mobile Kids. În anul şcolar 2018 - 2019, 3.000 de elevi din clasele I - IV, din 20 de şcoli din Capitală, vor beneficia de cursuri despre siguranţa în trafic şi responsabilitatea rutieră alături de Moki, mascota programului Mobile Kids.

Ştiri pe aceeaşi temă

Cursurile în şcoli, susţinute de voluntarii Organizaţiei Salvaţi Copiii, prezintă celor mici, într-o manieră interactivă, regulile rutiere, atât din postura de pasageri, cât şi din cea de pietoni, precum şi o suită de sfaturi utile pentru deplasarea cu maşina, de la folosirea centurii de siguranţă sau deplasarea cu mijloacele de transport în comun, până la reguli corecte de echipare pentru utilizarea bicicletei, a patinelor cu rotile sau a altor mijloace de transport preferate de copii.

„Pentru noi este importantă siguranţa tuturor participanţilor la trafic, în special a categoriilor vulnerabile. Prin programul Mobile Kids ajutăm copiii să deprindă practici şi abilităţi specifice şi să îşi dezvolte capacitatea de a lua decizii rapide şi corecte în trafic. Reacţiile primite din partea şcolilor şi a elevilor pe parcursul ediţiilor precedente ne determină să continuăm să îmbunătăţim programul Mobile Kids. De asemenea, dorim să le mulţumim partenerilor noştri pentru că îmbrăţişează viziunea Mercedes-Benz România de a contribui la creşterea nivelului de siguranţă în trafic.” a declarat Philipp Hagenburger, Managing Director Passenger Cars şi CEO Mercedes-Benz România.

Suportul de curs a fost completat, începând cu această ediţie, de cartea „Moki – Aventură în oraşul Bramureala”, scrisă de Mihaela Coşescu şi ilustrată de Maria Băşea. Naraţiunea este un fantasy în care Moki, eroul programului Mobile Kids, însoţit de doi copii, pornesc într-o călătorie printr-un portal care îi duce în oraşul Brambureala, unde a fost o furtună şi toate semnele de circulaţie au fost amestecate. Moki le cere ajutorul copiilor pentru a salva oraşul, astfel încât oamenii să circule în siguranţă.

Povestea are rolul de a încuraja elevii să conştientizeze importanţa semnelor de circulaţie şi să înteleagă cât de necesare sunt pentru siguranţa în trafic.

„Considerăm că acest parteneriat este foarte util pentru noi, deoarece completează în mod fericit celelalte programe destinate copiilor derulate de Salvaţi Copiii. Vorbind despre participarea copiilor la trafic, avem o mare responsabilitate în a le oferi copiilor exemplul unei atitudini corecte faţă de regulile privind circulaţia pe drumurile publice. În acest fel îi învăţăm cum să se protejeze de riscurile inerente acestui mediu în care, de fapt, cu toţii avem nevoie de educaţie şi protecţie.” a spus Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv Salvaţi Copiii România.

Campania a debutat în luna noiembrie cu vizite la Muzeul Ţiriac Collection. Elevii au beneficiat de transport la muzeu cu un autocar Mercedes-Benz Tourismo, iar aici au avut ocazia să experimenteze un concept unic – colecţia impresionantă de autoturisme de epocă şi de modele de ultimă generaţie.

Moki şi Gaşca Zurli, eroi în trafic

Gaşca Zurli, cea mai iubită trupă pentru copii din România, se alătură lui Moki, cel mai responsabil erou în trafic, pentru a promova importanţa respectării regulilor de circulaţie. Transpus ca un joc al semnelor de circulaţie, fiecare personaj este asociat cu un semn rutier, povestea fiind ilustrată într-un material video amuzant şi cu un puternic mesaj educaţional. 

Mobile Kids – siguranţa este pe primul loc

Campania Mobile Kids este o iniţiativă globală a Daimler, lansată în urmă cu 17 ani la nivel internaţional, dedicată elevilor cu vârste cuprinse între şase şi zece ani. Scopul programului este creşterea nivelului de educaţie rutieră a participanţilor la trafic încă de la vârste fragede şi responsibilizarea acestora, prin deprinderea şi adoptarea unui comportament adecvat în maşină, în mijloacele de transport în comun sau pe stradă.

Programul a debutat în România în anul 2013, iar pe parcursul celor opt ediţii ale campaniei Mobile Kids, aproximativ 20.500 de elevi au fost ajutaţi să înţeleagă, să deprindă şi să aplice corect regulile de circulaţie şi de siguranţă rutieră.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările