Pentagonul cercetează impactul armelor de distrugere în masă asupra ADN-ului uman

O agenţie din cadrul Pentagonului încearcă să afle reacţiile unor celule ale ADN-ului uman expuse armelor de distrugere în masă.

DARPA, o agenţie din cadrul Pentagonului însărcinată cu dezvoltarea de tehnologii militare, studiază în prezent reacţiile unor celule ale ADN-ului uman la impactul armelor de distrugere în masă. Acest studiu are loc în cadrul programului ECHO, scrie publicaţia americană Defense News.

Potrivit unor oameni de ştiinţă implicaţi în acest proiect, un obiectiv al cercetării este de a „detecta timpuriu efectul armelor de distrugere în masă asupra corpului uman“.

Mai exact, cercetătorii se concentrează asupra AND-ului responsabil de stocarea „dosarului biologic“, care conţine informaţii despre efectul mediului asupra corpului uman.

Un alt obiectiv este crearea unor tehnologii care să permită identificarea tipului de armă de distrugere în masă şi perioada de timp la care este expus un corp uman.

Eric Van Gieson, responsabil de proiect, dă asigurări că acest studiu este efectuat în scop exclusiv medical.

SUA