Moscova vrea să bată McDonald's: Putin susţine crearea unui nou lanţ fast-food rusesc cu mâncare „cinstită“

Moscova vrea să bată McDonald's: Putin susţine crearea unui nou lanţ fast-food rusesc cu mâncare „cinstită“

Preşedintele rus Vladimir Putin susţine crearea unui nou lanţ de restaurante fast-food care să rivalizeze cu mărcile americane

Preşedintele rus Vladimir Putin susţine crearea unui nou lanţ de restaurante fast-food care să rivalizeze cu mărcile americane, potrivit unor rapoarte media locale.

Ştiri pe aceeaşi temă

Doi regizori de film, câştigători ai premiului Oscar, fraţii Andrei Koncealovski şi Nikita Mihalcov, se pare că vor primi 14 milioane de dolari pentru înfiinţarea unui lanţ naţional de restaurante fast-food, potrivit agenţiei de ştiri RBC.
 
Restaurantele vor fi finanţate potrivit unui plan guvernamental care ajută întreprinderile mici şi mijlocii să primească împrumuturi bancare, şi se vor chema „Edim Doma!“ - Să mâncăm acasă!, plecând de la o marcă deja existentă deţinută de soţia unuia dintre regizori.
 
Mai devreme în acest an, publicaţia rusă Kommersant a raportat că regizorii au notat într-o scrisoare adresată lui Vladimir Putin că acest proiect „va rivaliza cu lanţurile de restaurante fast-food americane“.
 
Proiectul constă din 41 de cafenele şi 91 de magazine în regiunile Moscovei şi Kalugăi, mâncarea fiind preparată din produse locale. 
 
Această decizie vine pe fondul unei creşteri a patriotismului rus şi a unui sentiment anti-american din ţară, ca urmare a izolării Rusiei după anexarea peninsulei ucrainene Crimeea de anul trecut şi din cauza rolului său în conflictul din estul Ucrainei.
 
McDonald's, care şi-a deschis primul restaurant în Moscova în 1990, la scurtă vreme după căderea Uniunii Sovietice, a anunţat închiderea unor filiale din Crimeea ca urmare a anexării, făcând un politician rus să afirme că marca ar trebui să iasă de tot din ţară şi să se întrebe „de ce să ne otrăvim cetăţenii?“
 
Co-fondatorul lanţului naţional de fast-food, Andrei Koncealovski spune că acesta nu va fi la fel ca orice marcă în care profitul este mai important decât calitatea mâncării. „Încercăm să oferim oamenilor alimente mai sănătoase, mai curate, mai cinstite, spunem noi, luând în considerare preferinţele regionale ale populaţiei“, a declarat Koncealkovski pentru „Moscow Times“.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările