Expert rus: Extratereştii au salvat Pământul de meteoritul Tungusk

Iuri Lavbin, om de ştiinţă din Siberia şi preşedintele fondului „Fenomenul Tungusk" a lansat ipoteza că în urmă cu peste 100 de ani, extratereştrii au salvat Terra de la dezastru. Atunci când de Pământ s-a apropiat o cometă enormă, o navă a extratereştrilor a atacat-o direct.

Într-un interviu pentru Vocea Rusiei, Iuri Lavbin, preşedintele fondului „Fenomenul Tungusk", susţine că în urma ciocnirii s-a produs o explozie puternică, fragmentele cometei s-au împrăştiat deasupra Siberiei, iar cel mai mare din ele a primit denumirea de meteoritul Tungus.

„Este vorba de o navă kamikaze. Probabil că navei nu-i ajungeau resursele de energie, iar masa cometei era foarte mare, de aceea a atacat-o direct. Corpul ceresc s-a fărâmiţat şi noi descoperim fragmentele ei în toată Siberia. Sub locul unde a avut loc explozia, în regiunea Krasnoiarsk (Siberia Răsăriteană), am descoperit un crater cu un diametru de 500 de metri şi câteva cratere mici de 100-150 de metrii în jur", explică Lavbin.

Tot acolo s-au descoperit fragmente ale navei extratereştrilor. Analiza chimică a demonstrat că materialul (un aliaj deosebit din siliciu şi fier), din care sunt compuse fragmentele, nu poate fi creat pe Pământ, susţine expertul rus.

Omul de ştiinţă este convins că din toate ipotezele lansate în decurs de 100 de ani, numai una singură este întemeiată şi anume cea referitoare la participarea unor civilizaţii extraterestre.

„Sunt convins 99% că au participat extratereştrii, deoarece concomitent cu înregistrarea valului seismic s-a înregistrat şi o furtună magnetică. Iar furtuna magnetică poate apare numai în caz că în atmosferă explodează un dispozitiv tehnic".

Iuri Lavbin a descoperit încă o confirmare a teoriei sale extraterestre. Este vorba de nişte pietre mici pe care sunt desenate pătrate şi romburi.

„Acestea sunt cristale de cuarţ care în ce priveşte duritatea cedează doar în faţa diamantelor. Pentru a desena aceste figuri, este nevoie de o tehnologie deosebită. Noi am decis să verificăm cu ce au fost desenate romburile şi pătratele. La Institutul de fizică există o instalaţie laser, însă ea a reuşit doar să zgârie un pic acest cristal, cu toate că ea taie uşor oţelul. Când am arătat cristalul geologilor, ei au spus că el are o provenienţă extraterestră".

Rusia