"Plinutele" - noile eroine ale reclamelor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Industria publicitatii are o noua eroina: femeia normala cu un pic de burta, fund si picioare mai mult sau mai putin frumoase este acum preferata in reclame idealului 90-60-90 . Ani de zile, femeile

Industria publicitatii are o noua eroina: femeia normala cu un pic de burta, fund si picioare mai mult sau mai putin frumoase este acum preferata in reclame idealului 90-60-90 . Ani de zile, femeile consumatoare de publicitate s-au intrebat nedumerite, de ce la produsele de slabit trebuie sa faca reclama niste femei anorexice, care oricum nu au motiv sa slabeasca. Si se pare ca noile reclame, care promoveaza imaginea unei femei normale cu forme, au crescut numarul vanzarilor de produse, mai ales in randul doamnelor. Sa nu uitam ca in majoritatea familiilor, femeile sunt cele care gestioneaza bugetul si fac cumparaturile. Noua linie este sustinuta spre exemplu si de presa germana, si de cea americana in campanii televizate. O bine cunoscuta firma de articole sport din SUA a lansat o noua gama de produse cu o campanie publicitara in care se elogiaza cu ajutorul imaginilor si continutului formele feminine pline. "Posteriorul meu este atat de mare!" sau "Am solduri generoase!" spun cu mandrie eroinele afiselor publicitare. Si companiile de produse cosmetice aduc in spoturile publicitare femei cu riduri si celulita. Expertii in publicitate atrag insa atentia ca, in momentul in care spoturile publicitare vor arata numai femei normale, ele isi vor pierde efectul. Atunci, idealul feminin cu masurile 90-60-90 va redeveni eroina reclamelor.

În lume



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite