Sponsorii îşi retrag logo-urile de pe un site al prinţului Andrew ca urmare a  scandalului sexual

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un grup de antreprenori fondat de prinţul Andrew a retras logo-urile sponsorilor de pe site-ul său, în condiţiile în care companiile şi organizaţiile de caritate se distanţează de membrul casei regale din cauza scandalului sexual în care este implicat acesta, transmite Reuters.

Andrew, al doilea fiu al reginei Elizabeth, a negat o acuzaţie potrivit căreia a avut un contact sexual cu o fată de 17 ani procurată de prietenul său Jeffrey Epstein, care s-a sinucis în luna august într-o închisoare din Statele Unite, în timp ce aştepta să fie judecat pentru trafic sexual.

Scandalul a escaladat după ce dezminţirile şi explicaţiile date de Andrew într-un interviu dezastruos la televiziune, difuzat sâmbătă, au făcut ca multe persoane să fie neîncrezătoare, în timp ce lipsa sa de compasiune pentru victimele lui Epstein au făcut să fie condamnat pe scară largă.

Pagina ”susţinătorilor” de pe site-ul programului Pitch@Palace al lui Andrew, care este o platformă de susţinere a activităţii antreprenorilor, nu a mai fost disponibilă marţi.

Versiuni anterioare ale paginii, salvată în luna iunie, conţineau logo-uri ale unor branduri precum KPMG, AstraZeneca, Barclays, Cisco, Standard Chartered şi Bosch.

Pitch@Palace nu a răspuns imediat solicitărilor de comentarii.

Brokerul de asigurări AON a confirmat că a solicitat Pitch@Palace să elimine logo-ul său de pe site.

Un purtător de cuvânt a declarat că logo-ul a foat plasat pe site din eroare, întrucât AON nu are nicio legătură cu programul.

KPMG, care figura pe versiunile mai vechi ale paginii pentru susţinători ca ”partener fondator”, a pus capăt sponsorizării Pitch@Palace, pe 31 octombrie.

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite