Marco De Veglia, un celebru specialist în marketing, a murit de COVID-19, după ce a susţinut că este o simplă gripă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Marco De Veglia a murit la Miami după ce a fost internat la
terapie intensivă. În urmă cu câteva săptămâni, acesta a fost infectat cu
SARS-COV-2, iar starea lui s-a agravat imediat. Foto: Facebook
Marco De Veglia a murit la Miami după ce a fost internat la terapie intensivă. În urmă cu câteva săptămâni, acesta a fost infectat cu SARS-COV-2, iar starea lui s-a agravat imediat. Foto: Facebook

Marco De Veglia, expert în marketing, s-a stins din viaţă la Miami, la vârsta de 55 de ani. Acesta a refuzat vaccinul deoarece nu îl considera necesar, iar măştile erau pentru el inutile. De asemenea, italianul era convins că simptomele Covid seamănă cu o simplă gripă care poate fi tratată acasă.

Marco De Veglia a murit la Miami după ce a fost internat la terapie intensivă. În urmă cu câteva săptămâni, acesta a fost infectat cu SARS-COV-2, iar starea lui s-a agravat imediat, scrie Mediafax. 

„Este uşor să arăţi cu degetul către un om care a ales să nu se vaccineze, iar apoi moare de Covid. Este mai dificil să ne întrebăm cum se poate întâmpla ca o persoană inteligentă, un excelent profesionist, să ajungă să fie victima unui flux permanent de ştiri false care îl invită să nu-şi protejeze sănătatea”, a spus prietenul său, Stefano Versace, cel care a anunţat şi decesul.

„În naraţiunea pandemică ne străduim să găsim chiar şi doar 1% din adevăr, există o contradicţie după alta”. Mai nou, părerea lui era: „Dacă mori de un atac de cord este Covid, dacă mori de vaccin este un atac de cord”,  declara Marco pe vremea când încă era în viaţă.

Pe reţelele de socializare există multe mesaje de la cei care îl cunoscuseră, amintindu-şi mai ales numeroasele proiecte în care a fost implicat.

De Veglia, din Trieste, căsătorit şi tată de băiat, s-a mutat la New York în 2009, urmând în principal companii italiene şi devenind un punct de referinţă în poziţionarea mărcii şi în crearea şi îmbunătăţirea produselor. Consultant al multinaţionalelor şi startup-urilor, a creat „Easy Brand” şi a susţinut cursuri pentru a ajuta companiile să fie recunoscute pe piaţă. De asemenea, este autor al unui manual („Zero concurenţi”) destinat antreprenorilor.

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite