Europenii şi cumpărăturile

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Locuitorii bătrânului continent au cheltuit 355 miliarde de euro, în 2004, pe articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, scrie un număr recent al cotidianului american "The Wall Street

Locuitorii bătrânului continent au cheltuit 355 miliarde de euro, în 2004, pe articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, scrie un număr recent al cotidianului american "The Wall Street Journal". Ziarul, care i-a chestionat pe europeni cu privire la comportamentul lor la cumpărături, relevă că bărbaţii şi femeile nu sunt chiar atât de diferiţi în materie pe cât s-ar dori să se creadă. Potrivit sondajului, principalul motiv de a cumpăra este "nevoia", în timp ce purtarea unei "mărci renumite" este cea mai puţin importantă raţiune a acestui act. Ancheta prezintă unele surprize, dar confirmă şi anumite stereotipuri. Astfel, "germanii şi austriecii cumpără când le dă ghes inima, turcii sunt interesaţi de solduri, ruşii evită marfa chinezească, grecii adoră să meargă la cumpărături, iar francezii sunt nepăsători faţă de ultima tendinţă a modei".

Europa



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite