Şeful Barilla: „Nu aş folosi niciodată cupluri gay în reclamele companiei”. Activiştii cer boicotul

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Barilla este una dintre cele mai cunoscute companii producătoare de paste făinoase. FOTO: Reuters
Barilla este una dintre cele mai cunoscute companii producătoare de paste făinoase. FOTO: Reuters

Activiştii pentru respectarea drepturilor homosexualilor cer boicotarea companiei italiene Barilla, unul dintre cei mai cunoscuţi producători de paste din lume, din cauza declaraţiilor homofobe ale preşedintelui companiei. Acesta a spus că nu ar permite folosirea cuplurilor gay în reclamele produselor Barilla.

Guido Barilla, a cărui companie deţine aproape jumătate din cota de piaţă a produselor făinoase din Italia şi un sfert din cea a Statelor Unite ale Americii, a declarat miercuri în cadrul unui interviu radio că nu ar folosi exemplul unei familii cu homosexuali în realizarea reclamelor pentru pastele Barilla, notează cotidianul britanic „The Independent”.

„Dacă persoanelor gay nu le convine asta, pot mânca produsele altui brand”, a spus afaceristul italian. „Pentru noi, conceptul familiei tradiţionale rămâne una dintre valorile fundamentale ale companiei.”

Magnatul italian nu s-a limitat la aceste declaraţii, ci a comentat şi asupra adopţiilor de copii de către cuplurile gay. „Nu respect adopţia (de copii) a familiilor de homosexuali pentru că are legătură cu o persoană care nu are puterea de să aleagă”, adăugat Barilla, referindu-se la copiii orfani.

Însă declaraţiile afaceristului au fost aspru criticate de activiştii pentru respectarea drepturilor minorităţilor sexuale, care au demarat o campanie de boicot faţă de toate cele 20 de produse ale brandului Barilla.

Alessandro Zan, unul dintre susţinătorii drepturilor persoanelor gay, parlamentar şi membru al partidului de stânga SEL (Sinistra Ecologia Libertà), a caracterizat declaraţiile lui Barilla drept „un alt exemplu de homofobie în Italia. Mă alătur boicotului faţă de Barilla şi sper că vor face la fel şi alţi parlamentari”.

Compania a publicat joi o declaraţie a preşedintelui Barilla care îşi cerea scuze pentru declaraţiile homofobe. Afaceristul a susţinut că „respectă” homosexualii, adăugând că reclamele companiei se centrează pe imaginea tradiţională a familiei deoarece „subliniază rolul central al femeii”.

 

Europa



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite