AQUA Carpatica, reprezentată de Jean Valvis, a acordat unul dintre cele mai râvnite premii din industria FMCG din Marea Britanie

AQUA Carpatica, reprezentată de Jean Valvis, a acordat
unul dintre cele mai râvnite premii din industria FMCG din Marea Britanie

Foto: Jean Valvis – Preşedinte, Director General AQUA Carpatica, Dawood Pervez – Managing Director la Bestway Wholesale, William Hague, fostul ministru de Externe al Regatului Unit al Marii Britanii

Jean Valvis, Preşedintele şi Directorul General AQUA Carpatica, a fost prezent săptămâna aceasta la Londra la o ceremonie grandioasă la Guildhall în cadrul căreia au fost anunţaţi câştigătorii The Grocer Gold Awards 2019, iar a cărui gazdă a fost Lord William Hague, fostul ministru de Externe al Regatului Unit al Marii Britanii şi fostul lider al Partidului Conservator.

Ştiri pe aceeaşi temă

Premiile The Grocer Gold sunt cele mai prestigioase din industria FMCG din Marea Britanie şi au marcat dinamismul sectorului alimentar în valoare de 200 de miliarde de lire sterline, cu un total de 28 de premii, care cuprind startup-uri şi multinaţionale uriaşe, antreprenori şi comercianţi de proximitate, specialişti online şi furnizori inovatori.

În cadrul acestui eveniment de o asemenea anvergură, Jean Valvis a fost invitat să acorde premiul Wholesaler of the Year, adjudecat anul acesta de către Dawood Pervez – Marketing Director la Bestway Wholesale. La înmânarea premiului, Jean Valvis – PDG AQUA Carpatica a declarat:

”Cu un accent din ce în ce mai ridicat pe un stil de viaţă sănătos şi activ, industria alimentară britanică trece printr-o transformare semnificativă, redefinită de consumatorii preocupaţi de sănătate şi starea de bine. Ca o companie orientată spre client, cu o misiune declarată de a schimba conversaţia la nivel mondial cu privire la apa potabilă, nitraţi şi sănătate, AQUA Carpatica este pe deplin aliniată la valorile Premiilor The Grocer Gold: inovaţie, pasiune şi angajament. AQUA Carpatica este onorată să sprijine acţiunea Grocer de a identifica şi de a celebra cele mai bune standarde din sectorul FMCG. Aşteptăm cu nerăbdare în fiecare an acest eveniment iconic şi sărbătorim cele mai importante realizări ale colegilor din industria FMCG, care pun nevoile consumatorilor în centrul afacerilor lor.

Ce spune selecţia de apă despre businessul dumneavoastră? Hidratarea sănătoasă, una dintre preocupările în creştere ale consumatorilor în ultimul timp, devine un stil de viaţă, consumatorii caută un brand premium de apă, care îşi respectă promisiunile. AQUA Carpatica este un produs inovator cu un design unic şi cu un conţinut mineral excepţional.”

Foto: Jean Valvis şi Dave Lewis CEO – Tesco

AQUA Carpatica a ajuns pentru prima dată în Marea Britanie în anul 2015 şi şi-a construit drumul pas cu pas de la Harrods la Whole Foods Market, Ocado, WHSmith şi alte nume importante, având ca segment de piaţă consumatorii interesaţi de un stil de viaţă sănătos, aflaţi mereu în căutarea produselor de cea mai bună calitate.

AQUA Carpatica, produsul românesc care cucereşte pieţele străine.

Aprecierea din partea consumatorilor britanici a urmat imediat: Olive Magazine, o revistă lunară populară cu profil culinar din Marea Britanie a recunoscut AQUA Carpatica drept cea mai bună din categorie. Publicaţia a organizat un test al tuturor apelor naturale plate îmbuteliate de pe piaţă, iar premiul întâi a revenit AQUA Carpatica. Ambele grupuri implicate în testare au fost de acord că apa naturală minerală din munţii Carpaţi, deşi relativ nouă pe piaţa britanică, este superioară brandurilor deja consacrate: “Epitomul purităţii. Cu o prezentare clară, care potoleşte setea, dă energie, curată şi revigorantă, delicată- câştigătorul detaşat.” (Olive Magazine, 7 iunie, 2017)

Puritatea apei, calităţile deosebite, dar şi provenienţa ei au fascinat consumatorii britanici, iar AQUA Carpatica a devenit mai mult decât un brand de apă: ambasadorul României peste hotare. Aceasta este una dintre misiunile noastre, fiind pionieri în promovarea României ca patria apelor minerale, având în vedere că aceasta deţine 60% din izvoarele de ape minerale din Europa.

AQUA Carpatica continuă să facă paşi importanţi atât în cucerirea segmentului de piaţă relevant, fiind practic singurul brand românesc care reprezintă ţara la cele mai înalte standarde, nu numai în magazine româneşti, ci şi în supermarketuri locale, cât şi în a transforma prin acţiunile sale apa minerală într-un brand de ţară al României prin care să se promoveze la nivel internaţional, aşa cum fiecare ţară are propria tradiţie în ceea ce priveşte produsele sale emblematice:

„Rezervele de apă minerală calitativ superioară în Europa sunt aici, în Carpaţi. Dacă Scoţia este ţara whisky-ului, Franţa se vinde cu Bordeaux, Grecia vinde feta şi măsline, România are o putere foarte mare în ceea ce priveşte apele minerale şi noi considerăm că România are un avantaj intangibil în acest domeniu industrial. (…)” – Jean Valvis.

AQUA Carpatica şi-a construit un vis îndrăzneţ, acela de a se poziţiona ca deschizătoare de drumuri, orientându-se către cucerirea întregii lumi, nu doar a pieţei locale, astfel devenind un brand global. AQUA Carpatica este prezentă pe pieţele externe şi în ţări precum: Marea Britanie, Germania, Franţa, Spania, Italia, Emiratele Arabe Unite, Qatar, Israel, Arabia Saudită şi Australia.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările