„Vulpiţa“, audienţe-record pentru Antena 1 în februarie: a ajuns imediat după „Românii au talent“ în top

„Vulpiţa“, audienţe-record pentru Antena 1 în februarie: a ajuns imediat după „Românii au talent“ în top

Viaţa privată a soţilor Veronica şi Viorel Stegaru este disecată în direct FOTO Captură Antena 1

Telenovela „Vulpiţa“ a plasat „Acces Direct“ pe locul doi în topul celor mai urmărite producţii de divertisment din luna februarie, poziţie neobişnuită pentru o emisiune care nu e difuzată în prime time.

„Acces Direct“ este imediat după „Românii au talent“ în clasamentul celor mai populare emisiuni din luna februarie, potrivit cifrelor publicate de Paginademedia.ro
 
Dacă pentru show-ul de pe Pro TV audienţa mare nu reprezintă o surpriză, altfel stau lucrurile când vine vorba despre emisiunea Antenei 1, mai ales că nu este difuzată în intervalul de maximă audienţă (prime time), aşa cum este cazul majorităţii producţiilor din top 10. 
 
„Românii au talent“ rămâne lider absolut, cu o audienţă medie de 2,8 milioane de telespectatori la fiecare ediţie. 
 
Emisiunea-tabloid „Acces Direct“ s-a clasat pe locul doi, cu cifre-record de aproape două milioane de telespectatori la fiecare ediţie în care subiectul principal a fost „Vulpiţa“. 
 
Pe lângă audienţele uriaşe, „Vulpiţa“ a adus postului Intact şi sume frumuşele din publicitate. Potrivit unei estimări ale aceleiaşi surse, ediţiile „Acces Direct“ în care a fost dezbătută viaţa privată a soţilor Veronica („Vulpiţa“) şi Viorel Stegaru au adus postului Intact publicitate între 350.000 şi 450.000 de euro. Dar au adus şi o amendă usturătoare de la CNA, de 100.000 de lei.
 
Astfel, „Acces Direct“ a reuşit să devanseze, la nivel naţional, emisiuni mai costisitoare ale Antenei, cum ar fi „Asia Express“, care a fost urmărită luna trecută, în fiecare ediţie, de aproape 1,3 milioane de persoane din întreaga ţară.
 
La mică distanţă de „Asia Express“ a fost o altă emisiune a Antenei, „iUmor“, cu 1,2 milioane de telespectatori. Cea mai urmărită emisiune de pe Kanal D este şi singura difuzată în prime-time: „Survivor România“. Reality show-ul a obţinut o medie de 1,1 milioane de privitori pe ediţie.
 
„Imperiul leilor“, noutatea grilei de primăvară pentru Pro TV, a obţinut cu cele trei ediţii o medie de puţin peste un milion de persoane, clasându-se pe locul 7.  
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările