„Vocea României“ şi „X Factor“, la egalitate. Câţi telespectatori s-au uitat la cele două show-uri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lupta pentru trofeele „Vocea României“ şi „X Factor“ devine tot mai strânsă, la fel şi cea pentru audienţe, între Pro TV şi Antena 1. Ediţiile de vineri seara ale celor două show-uri şi-au împărţit publicul: la nivelul întregii ţări şi pe segmentul comercial a câştigat Pro TV, în timp ce la oraşe a fost egalitate, potrivit Pagina de Media.

Cele două show-uri transmise live s-au intersectat pe durata a cinci ore, pe intervalul 20.30-01.26. La nivel naţional, Pro TV a fost urmărit, în medie, pe minut, de 1,06 milioane de români (5,7 puncte de rating), iar Antena 1 de 890.000 de telespectatori (4,8 rating), scrie Pagina de Media.

La nivel urban, publicul s-a împărţit aproape în mod egal, deşi Pro TV a avut un avantaj minor de 2.000 de telespectatori. Astfel, „Vocea României“ a fost urmărită, în medie, pe minut, de 616.000 de telespectatori, iar „X Factor“ de 614.000 de telespectatori.

„X Factor“ s-a încheiat puţin mai târziu decât show-ul de la Pro TV, astfel că a reuşit să mai câştige câteva mii de telespectatori, iar per total a fost lider pe publicul urban vineri seara, de asemenea cu un avantaj minor (6 puncte de rating).

La nivel , Pro TV a depăşit Antena 1. „Vocea României“ şi-a desemnat vineri seara cei opt semifinalişti, iar la „X Factor“ s-au definitivat echipele de trei concurenţi care luptă pentru a ajunge în marea finală.

image
TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite