„Vocea României“ rămâne lider de audienţă: debutul „X Factor“, depăşit de show-ul de la Pro TV

„Vocea României“ rămâne lider
de audienţă: debutul „X Factor“, depăşit de show-ul de la Pro TV

Marius Moga, Smiley, Loreana Groza şi Tudor Chirilă rămân, şi în această săptămână, preferaţii românilor FOTO PRO TV

Bătălia audienţelor s-a dat vineri între cel de-al doilea episod al noului sezon „Vocea României“, difuzat la Pro TV, şi debutul show-ului „X Factor“, de la Antena 1. Deşi peste două milioane de români au urmărit startul celui de-l patrulea sezon „X Factor“, la Antena 1, spectacolul vocilor, de la Pro TV, se menţine în topul preferinţelor telespectatorilor români.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Vocea României“ a avut şi la cea de-a doua ediţie audineţe record la toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. Show-ul de la Pro TV s-a intersectat aprope pe toata durata cu spectacolul „X-Factor“, de la Antena 1, care a fost, cu aproximativ, 20 de minute mai lung. Dacă la oraşe, „X Factor“ s-a situat la doar un punct de rating distanţă faţă de show-ul concurent, „Vocea României“, la nivel naţional şi comercial diferenţele au fost mai mari, scrie paginademedia.ro

Aşadar, la nivel naţional, „Vocea României“ a fost urmărită, în fiecare minut, de 1.007.000 de români, ajungând la un vârf naţional de 2.046.000 de persoane (9,2% rating şi 19% cotă de piaţă), la ora 21.46.  În acelaşi timp,  „X Factor“ a strâns în faţa micilor ecrane un număr de 1.004.000 de telespectatori, cu o maximă de 2.004.000 milioane de români (7,2 % rating şi 15,5 % cotă de piaţă), la ora 22.49.

Conform paginademedia.ro, pe segmentul urban, 1.009.000 de orăşeni (10% rating şi 20,4% cotă de piaţă) au ales „Vocea României“, în timp de alte 905.000 de persoane (9% rating şi 18,3 % cotă de piaţă) i-au urmărit pe Horia Brenciu, Delia Matache şi Ştefan Bănică Jr., la Antena 1.

Pro TV a fost lider de audienţă şi pe segmentul comercial, cu un rating de 12% şi cotă de piaţă 27,5% ceea ce, conform datelor furnizate de paginademedia.ro, s-ar traduce într-un număr de 605.000 de persoane care au vizionat „Vocea Românei“ în intervalul 20.30 – 22.55. „X Factor“ a fost preferat de 467.000 de români, care i-au adus Antenei 1 un rating de 9,3 % şi cotă de piaţă 21,2 %.

„X Factor“ vs. „Vocea României: ingredientele succesului


Episodul doi din „Vocea României” a „scos din umbră” un adevărat star rock, cu experinţă de zece ani în industria muzicală, care a reuşit să întoarcă patru scaune. Energia debordantă şi starea de bine au fost coordonatele ediţiei de vineri seară, unde concurenţii au fost atât de buni, încât s-a apăsat până şi cu nasul pe butoane.

Cei opt concurenţi care au reuşit să impresioneze pe Loredana, marius Moga, Smiley şi Tudor Chirlă vinery seară  sunt: Ivana Farc, Petra Acker, Ana Maria Andrei (echipa lui Tudor Chirilă), Mircea Eugen Graur, Maria Şimandi, Vladimir Pocorschi (echipa lui Smiley), Andreea Bărăceanu (echipa lui Marius Moga) şi Lucian Holareza (echipa Loredanei Groza).

Vocile bune şi poveştile frumoase, alături de momentele amuzane şi replicile tăioase ale juriului, format din Horia Brenciu, Delia şi Ştefan Bănică Jr., au fost ingredintele succesului primei ediţii „X-Factor“. Concurentul care s-a remarcat în debutul celui de-al patrulea sezon al show-ului de la Antena 1 a fost Sergiu Braga, un adevărat Julio Iglesias de România, care i-a provocat lui Ştefan Bănică jr o reacţie incontrolabilă: vedeta a aruncat un scaun pe scenă.

Sergiu Braga, Ştefan Condrea, Carina Dumitru, Alexandra Tănăsoiu, Andrei Popa, Melisa Ţolea, Monica Sannino şi Mihaela Belous sunt cei opt concurenţi care au obţinut trei de „da“ din partea juriului „X Factor“ şi merg mai departe în cursa pentru marele premiu, în valoare de 10.000 de euro.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: