„Vocea României“, cel mai urmărit show al lunii septembrie. „X Factor“, pe locul doi, „KIDSing“ pe poziţia a 14-a

„Vocea României“, cel mai urmărit show al lunii septembrie. „X Factor“, pe locul doi, „KIDSing“ pe poziţia a 14-a

Show-ul „Vocea României“ s-a clasat pe primul loc în topul divertismentului din România FOTO Pro TV

Sfârşitul lunii septembrie a oferit primul clasament pe segmentul de divertisment al televiziunilor generaliste din România, cifrele de audienţă dând drept favorită a telespectatorilor producţia „Vocea României“, de pe Pro TV, urmată de show-ul „X Factor“ de pe Antena 1.

Pro TV, prin show-ul „Vocea României“, s-a clasat pe primul loc în topul divertismentului din România, urmat de Antena 1, cu „X Factor“, în timp ce Kanal D, cu show-ul de talente „KIDSing“ o ocupat abia poziţia a 14-a, potrivit datelor furnizate de paginademedia.ro. Clasamentul lunii septembrie a luat în calcul doar emisiunile cu cel puţin două difuzări.

Emisiunea„Vocea României“, cu trei ediţii în luna septembrie, a avut în medie un milion de privitori pe minut, la nivel urban, fiind urmată de „X Factor“, cu două ediţii la concurenţă directă, cu o medie de 936.000 de telespectatori. Pe locul al treilea s-a clast o altă producţie Pro TV, „MasterChef“, show care a înregistrat o medie de 860.000 de români pe minut, la oraşe. Emisiunea culinară a Antenei 1, „Hell’s Kitchen - Iadul Bucătarilor“ a venit pe locul al şaselea în topul audienţelor pe luna septembrie, cu 648.000 de telespectatori. Locurile patru şi cinci au revenit Antenei 1 cu „NextStar“ (783.000 de telespectatori) şi „Te cunosc de undeva“ (762.000 de telespectatori). Show-ul de talente de pe Kanal D, „KIDSing“, a ocupat locul 14-lea, înregistrând 311.000 de telespectatori.

Pe cele două tronsoane orare rezervate emisiunilor tabloide, „Acces Direct“, de pe Antena 1, conduce topul, fiind pe locul opt la general, cu o medie de 520.000 de telespectatori. Producţia este urmată de „La Măruţă“, de pe Pro TV, care a avut luna trecută o medie de 466.000 de telespectatori, mai scrie paginademedia.ro. Pe segmentul de noapte, „Un show păcătos“ (locul 18, la general, 286.000 de telespectatori) este peste „Wow Biz“ (locul 20, la general, 250.000 de telespectatori).

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: