„Vocea României“, un debut cu record de audienţă: Pro TV, cifre de aproape trei ori mai mari decât Antena 1

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Primul episod al noului sezon „Vocea României“ a plasat postul Pro TV în vârful audienţelor, stabilind totodată un record: cea mai bună primă ediţie din istoria show-ului. Mai mult decât atât, cifrele înregistrate de postul din Pache Protopopescu au fost de aproape trei ori mai mari decât ale următorului clasat, Antena 1, care a difuzat comeptiţia dedicată copiilor, „Next Star“.

Prima ediţie „Vocea României“, care a fost la concurenţă directă cu o altă competiţie muzicală, „Next Star“, de pe Antena 1, s-a impus ca lider de audienţă pe toate segmentele de public: naţional, urban şi comercial. 

Cu Tudor Chirilă în locul lui Horia Brenciu şi cu un decor diferit faţă de primele trei sezoane, primul episod „Vocea României“, difuzat aseară, a ocupat locul fruntaş în preferinţele telespectatorilor. Astfel, Pro TV a fost lider de audienţă pe intervalul orar 20:30-22:56, reuşind să ţină în faţa micilor ecrane peste 2.500.000 de români, în minutul de aur. 

„Vocea României“, rating aproape triplu faţă de „Next Star“

La nivelul întregii ţări, „Vocea României“ a avut 650.000 de telespectatori pe minut în plus faţă de locul doi, „Next Star“. 

La oraşe, show-ul de la Pro TV a înregistrat cifre aproape duble în comparaţie cu Antena 1, în timp ce pe targetul comercial, ratingul a fost aproape triplu, notează şi Paginademedia.ro.

Debutul sezonului patru al emisiunii „Vocea României“ a plasat Pro TV pe primul loc, cu o audienţă medie de 10,3 puncte de rating şi 20,8% share, ce s-ar traduce, potrivit Paginademedia.ro, în 1,91 milioane de români. Locul secund a revenit postului Antena 1, cu 6,9 puncte de rating şi 13,7% share, ceea ce înseamnă că show-ul prezidat de Dan Negru a fost urmărit de 1.276.000 de români.

La nivelul publicului din mediu urban, Pro TV a condus cu o audienţă medie de 11,2 puncte de rating şi 22,1% share, mai precis 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut, notează Paginademedia.ro. Pe locul doi a fost Antena 1, cu o audienţă aproape la jumătate: 673.000 de telespectatori pe minut (6,7 puncte de rating şi 13,2% share).

Clasamentul a rămas neschimbat şi pe targetul comercial, Pro TV având de această dată o audienţă aproape triplă faţă de următorul clasat, Antena 1. Prin urmare, „Vocea României“ a avut o audienţă medie de 14,7 puncte de rating şi 34,6% share, ceea ce înseamnă că în fiecare minut show-ul a fost urmărit de 740.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Antena 1, cu emisiunea lui Dan Negru,  a avut 5,4 puncte de rating şi 12,8 % share (273.000 de telespectatori pe minut).

„Vocea României“, „mai tare ca niciodată“

Cei patru membri ai juriului „Vocea României“: Loredana, Marius Moga, Smiley şi Tudor Chirilă, alături de prezentatorul show-ului, Pavel Bartoş, au vizionat împreună prima ediţie. 

„E copleşitor! E mai tare ca niciodată“, a fost părerea Loredanei, în timp ce Marius Moga consideră că „este cel mai tare sezon“. Pentru Bartoş însă sezonul patru este „certitudinea sezonului cinci“. Primul episod al noului sezon „Vocea României“ a fost presărat cu remarci mai puţin „ortodoxe“ şi marcat de poveşti triste, concurenţi dezinvolţi sau extrem de emotivi, un decor spectaculos, noi regului, o tânără „îndrăgositită“ de Tudor Chirilă, dar mai ales de „resuscitarea“ carierei muzicale a Anei-Maria Georgescu, o artistă cunoscută pentru hitul „Ochii tăi“.

După prima ediţie, opt concurenţi continuă lupta pentru marele premiu în valoare de 100.000 de euro şi titlul de „Vocea României“: Florin Răduţă şi Ilinca Băcilă (echipa Loredanei), Ana-Maria Georgescu şi Alin Gheorghişan (echipa lui Smiley), Alexandru Bunghez, Marina Velle şi Ioan Bîgea (echipa lui Marius Moga) şi Oana Iulia Ferchiu (echipa lui Tudor Chirilă).

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite