Veste bună pentru abonaţii Romtelecom: canalele PRO revin în grila Dolce

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Începând cu 9 ianuarie, canalele PRO revin în grila Dolce
Începând cu 9 ianuarie, canalele PRO revin în grila Dolce

PRO TV S.A. şi Romtelecom au ajuns la un acord în baza căruia cele 11 canale aparţinând trustului PRO vor reintra în grila Dolce TV din 9 ianuarie.

Până la 31 ianuarie 2013, părţile vor finaliza detaliile negocierii pentru formalizarea noului contract, se arată într-un comunicat, potrivit Mediafax.

Chiar şi în condiţiile reintroducerii canalelor ProTV, Romtelecom va păstra în grilele Dolce TV canalele BBC Knowledge, Comedy Central, Shorts, BBC World News. Aceste canale, introduse începând cu 3 ianuarie 2013, rămân în continuare disponibile în toate pachetele de bază pentru platformele de televiziune prin satelit şi televiziune prin internet – IPTV, cu titlu gratuit şi promoţional, până la 31 martie 2013. După această dată, canalele respective vor rămâne în grilele Dolce TV, urmând să fie redistribuite în mod diferit în pachetele de programe.

În continuare, canalele Pro TV vor fi disponibile în voyo.ro. De la 31 decembrie, abonaţii voyo.ro au oferta completă de entertainment: filme, seriale, show-uri şi canalele Pro TV, Acasă, Acasă Gold, Sport.ro şi ProCinema.

Pe lângă cele două canale exclusive pe care le are, Voyo Cinema si Voyo Comedy, voyo.ro a inclus în oferta de abonament şi cele 5 canale Pro TV, toate integrate în noua secţiune a site-ului, TV online.

Pro TV şi Romtelecom nu s-au înţeles pentru preţul pe care Dolce ar trebui să îl plătească pentru canalele PRO.

„Succesul financiar al distribuitorilor de canale de televiziune, precum Romtelecom, se bazează în primul rând pe atractivitatea Pro TV şi a altor canale româneşti, care determină într-o proporţie covârşitoare decizia de abonare. Pro TV face în fiecare an investiţii masive în conţinut, pentru a satisface aşteptările telespectatorilor. Este corect ca valoarea acestui conţinut, pentru care distribuitori precum Romtelecom obţin venituri din abonamente, să se reflecte în preţul pe care furnizorii acestor servicii îl vor plăti de acum înainte Pro TV”, declara la momentul respectiv,  Anca Budinschi, directorul general al Pro TV S.A.

Pe de altă parte Romtelecom susţinea că, pe parcursul negocierilor, ProTV S.A. a solicitat o creştere semnificativă a costurilor de difuzare pentru cele 11 canale ale grupului, ceea ce ar presupune, în mod automat, costuri mai mari pentru clienţii Romtelecom.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite