Un nou mascul alfa în tabăra din Africa de Sud: Vladimir Drăghia a intrat în lupta pentru titlul de „Rege al junglei“
0Vladimir Drăghia a intrat în show-ul „Sunt celebru, scoate-mă de aici!“. Încă din primele momente petrecute în tabăra izolată din jungla africană, Vladimir a fost, în permanenţă, înconjurat de fete. Ruby, Andreea şi Gina au stat toată ziua lângă noul venit şi l-au pus la curent cu atmosfera din junglă.
„Sunt celebru, scoate-mă de aici!“: Dorian vs. Vladimir
Tabăra celebrităţilor are de acum doi masculi alfa. Dorian, eroul care a câştigat de cele mai multe ori porţii de mâncare în „Provocarea junglei“, şi Vladimir Drăghia, cel care ar putea să îl detroneze. Vladimir a câştigat ieri toată atenţia fetelor, când a renunţat, ca un adevărat gentleman, la cafea şi la porţia de mâncare, pentru ca cei din tabără să aibă mai multă energie. Pe tot parcursul zilei, Vladimir a fost cel care a stat lângă fete, iar Dorian nu a mai fost în centrul atenţiei.
Drăghia poate fi o ameninţare pentru Dorian, iar publicul din România a simţit acest lucru imediat. La „Provocarea junglei“ din ediţia de astăzi, denumită „Greu cu memoria“, telespectatorii îi vor vedea pe cei doi într-o probă care le va testa memoria, mirosul şi rezistenţa. Rămâne de văzut dacă cei doi se vor întoarce în tabără victorioşi şi vor face fetele mândre de ei.
„Sunt celebru, scoate-mă de aici!“: certuri, certuri şi iar certuri
Foamea şi experienţele extreme prin care trec vedetele fac ca acestea să se certe din ce în ce mai des, din orice subiect. Fie că este o ceartă în care sunt implicaţi cu toţii sau în grupuri, în tabăra din junglă nu mai este linişte şi pace. Curăţenia de la toaletă, obiectele preferate cu care au intrat în tabără, porţiile de mâncare, dezordinea, privirile, replicile, toate sunt motive de ceartă în tabără.
„Sunt celebru, scoate-mă de aici!“: jungla, cura de slăbire ideală
Deja se vede cu ochiul liber că, după o săptămână de stat în junglă, celebrităţile au multe kilograme în minus. Andreea a slăbit foarte mult, iar Dorian a spus: „Eu o să dispar în curând. Zici că sunt o stafidă ofilită“.
După ce au îndurat câteva zile de foame serioasă, ieri au primit din nou porţiile de orez şi fasole pentru întreaga săptămână. Calculele pe care le-au făcut au dat următorul rezultat: fiecare celebritate din tabără trebuie să mănânce maxim o cană de orez şi o cană de fasole pe săptămână, la care se adaugă porţia de mâncare câştigată la „Provocarea junglei“, dacă se descurcă în probă.
FOTO Pro TV
FOTO Pro TV
Chiar dacă ieri „Provocarea junglei“ le-a testat abilitatea de a urca „Tot mai sus“, concurenţii nu au reuşit. Dorian, Cătălin, Gina, Alina şi Ruby au înfruntat ploi, furtuni, uragane, mingi aruncate în cap şi peste două tone de apă, dar au reuşit să se întoarcă în tabără numai cu două porţii de mâncare. Pe Elena Merişoreanu au protejat-o şi i-au spus să nu participe la probă, care ar fi solicitat-o mult prea mult.
FOTO Pro TV
„Sunt celebru, scoate-mă de aici!“: când nu se ceartă, se distrează
În momentele în care cei 12 sunt mai relaxaţi, uită de foame şi încep să facă activităţi împreună. Pentru că mulţi sunt pasionaţi de sport, au improvizat în junglă o sală unde se pot antrena: „Jungle Gym“. Aici se antrenează, pe rând, Cătălin, Mihai, Dorian, dar şi fetele, care vor să se menţină tonifiate.
Una dintre activităţile preferate din tabără este şuşoteala. Fie că sunt bârfe despre ceilalţi concurenţi sau poveşti despre iubiţi, iubite, neveste, părinţi, prieteni, amici, cele 12 celebrităţi se strâng grupuri-grupuri şi încep să îşi povestească vieţile.
Vladimir Drăghia FOTO Pro TV
Când nu se ceartă şi nu se distrează, concurenţii meditează. Îşi găsesc un loc liniştit, în pat, în hamac, leagăn şi rămân cu ochii pierduţi în zare timp de câteva momente.
Două milioane de români au urmărit aventurile din tabăra din Africa
Ediţia cu numărul şapte a reality-show-ului „Sunt celebru, scoate-mă de aici!“ a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, în intervalul 20:30 - 22:34, aventurile din junglă fiind urmărite la nivel naţional de peste două milioane de români. În minutul de aur de la 22:02, peste 2,4 milioane de persoane urmăreau aventurile concurenţilor în tabăra din Africa de Sud.
La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, show-ul a condus detaşat topul audienţelor cu 13,6 puncte de rating şi 25,9% share, în timp ce televiziunea situată pe locul doi a reuşit să obţină un rating mediu de 6,4 puncte şi 12,1% cotă de piaţă.