Românul Adrian Boţan a fost numit director executiv de creaţie la nivel global în cadrul agenţiei de publicitate McCann

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Românul Adrian Boţan, în prezent director executiv de creaţie al agenţiei de publicitate McCann Erickson Bucureşti, a fost numit director executiv de creaţie la nivel global în cadrul agenţiei.

Adrian Boţan, director executiv de creaţie al agenţiei de publicitate McCann Erickson Bucureşti, agenţia care l-a făcut celebru pe „ciobanul Ghiţă“, a fost numit director executiv de creaţie la nivel global, pe contul de publicitate al Nestle, scrie CNN. El se va alături altor trei directori executivi, James Dawson-Hollis, Bill Wright şi John Mescal, pentru a realiza munca de creaţie a unora dintre cei mai importanţi clienţi la nivel mondial ai agenţiei. Totodată, Boţan va continua să colaboreze şi cu McCann Erickson Bucureşti, ocupând aceeaşi funcţie.

„Adrian este unul dintre cei mai inteligenţi şi cei mai creativi inovatori. Toată munca sa arată capacitatea deosebită de a crea proiecte creative pentru cei mai mari clienţi ai săi, motiv pentru care am decis să îl aducem în fruntea echipei de conducere creativă la nivel global. Abia aştept să văd ce pregăteşte Adrian. Acesta este cel mai bun compliment pe care îl pot oferi unui coleg de creaţie“, a declarat Rob Reilly, preşedintele Global Creative, McCann Worldgroup.

Adrian Boţan este unul dintre cei mai cunoscuţi directori de creaţie din Europa Centrală şi de Est. A fost primul director de creaţie care a adus un premiu de la festivalul de publicitate Grand Prix de la Cannes pentru această zonă a Europei: în 2011, McCann Bucureşti a câştigat două premii Grand Prix Lion pentru campania dedicată batonului de ciocolată ROM.

Totodată, Boţan a ajutat McCann să câştige titlul de „Network Agency of the Year“, în 2013 şi 2014, la festivalul regional Premiile Golden Drum. Adrian Boţan răspunde de opera­ţiunile McCann pe pieţe precum Rusia, Polonia, Cehia, Ungaria şi Turcia. În Europa Centrală şi de Est există şapte agenţii McCann plus alte 20 mai mici. Echipa din România are 60 de angajaţi.

McCann Worldgroup este parte a Interpublic Group, şi are 23.000 de angajaţi în peste 120 de ţări. Grupul include agenţiile McCann Erickson (publicitate), MRM/McCann (digital marketing), Momentum Worldwide (branding), McCann Health, CRAFT, UM (media), Weber Shandwick (PR), FutureBrand (consultanţă/design), ChaseDesign (shopper marketing) şi PMK-BNC.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite