Radioul Public vrea să promoveze Radio România Actualităţi cu 180.000 de euro

Radioul Public vrea să promoveze Radio România Actualităţi cu 180.000 de euro

Societatea Română de Radiodifuziune motivează această decizie „pornind de la necesitatea consolidării poziţiei Radio România de lider pe piaţa radio, într-un mediu puternic concurenţial“ FOTO Arhivă

Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) vrea să promoveze Radio România Actualităţi, principalul post din portofoliul său, cu o sumă estimată la 180.000 de euro (exclusiv TVA), potrivit unei hotărâri luate recent de Consiliul de Administraţie (CA) al instituţiei.

Ştiri pe aceeaşi temă

Astfel, CA al SRR a aprobat iniţierea procedurii de achiziţie publică în vederea atribuirii unui contract de furnizare a unor servicii de promovare pentru Campania - Radio România Actualităţi 2015, scrie Mediafax.

Conform notei de fundamentare a hotărârii, valoarea estimată privind achiziţionarea serviciilor de promovare pentru Campania - Radio România Actualităţi 2015 este de „810.000 de lei, echivalent a 180.000 de euro (exclusiv TVA)“.

SRR vrea să cumpere servicii de promovare outdoor, pe loturi, pentru Campania - Radio România Actualităţi 2015, pentru o perioadă de cinci săptămâni în acest an.

Procedura de achiziţie va fi licitaţie deschisă pe loturi, iar evaluarea ofertelor va consta în compararea valorii totale (exclusiv TVA) a ofertelor admisibile şi întocmirea clasamentului pe baza căruia se va stabili oferta câştigătoare.

Criteriul de atribuire va fi preţul cel mai scăzut.

Termenul estimat pentru finalizarea acestei proceduri este 1 august.

SRR motivează această decizie „pornind de la necesitatea consolidării poziţiei Radio România de lider pe piaţa radio, într-un mediu puternic concurenţial“ şi având la bază campania „Radio România 85“, „ale cărei rezultate pozitive nu au întârziat să apară în anul 2014“.

Astfel, Direcţia Marketing Comunicare din SRR doreşte elaborarea şi implementarea unui nou proiect numit „Campania Radio România Actualităţi“, al cărei scop este creşterea vizibilităţii şi notorietăţii întregii corporaţii, dar în special a postului Radio România Actualităţi.

Un alt obiectiv al campaniei este acela de a atrage către postul Radio România Actualităţi cât mai mulţi ascultători din categoria celor de 35-49 de ani.

Pentru implementarea acestui proiect şi având în vedere păstrarea imaginii de brand din campania anterioară, dar şi reducerea la maximum a costurilor, vor fi utilizate layout-urile (vizualuri) folosite în campania „Radio România ’85“, dar cu schimbarea sloganului (head-ului) din „Un Radio de Formula 1“ în altul ce urmează să fie stabilit ulterior.

Începând cu anul 2013, SRR a achiziţionat servicii de promovare pentru Campania - Radio România ’85.

Anul trecut, Societatea Română de Radiodifuziune s-a promovat cu 207.396 de lei, fără TVA (aproape 47.000 de euro), pe ecrane ultracentrale din Bucureşti şi din alte 11 oraşe din ţară. În acest sens, pe 3 iulie, SRR a atribuit regiei de publicitate Best Advertising & Consult SRL un contract de „servicii de promovare a posturilor SRR pe ecrane tip LED/LCD“.

Pe de altă parte, începând din anul 2012, regia Best Advertising & Consult SRL se ocupă şi de vânzarea spaţiului publicitar aferent posturilor din portofoliul Societăţii Române de Radiodifuziune.

Societatea Română de Radiodifuziune deţine în prezent posturile Radio România Actualităţi, Radio România Internaţional, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Antena Satelor, Radio3Net, Radio Bucureşti, peste zece staţii regionale şi locale şi Radio Chişinău. Acestora li se adaugă postul online pentru copii Radio Junior şi agenţia de presă Rador.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările