Pro TV, lider de audienţă cu grila de toamnă. Cesnavicius: „Rezultatele ne încurajează să continuăm să scriem istoria televiziunii“

Pro TV, lider de audienţă cu grila de toamnă. Cesnavicius: „Rezultatele ne încurajează să continuăm să scriem istoria televiziunii“

Aleksandras Cesnavicius, Director General al Pro TV, spune că poziţia de lider a postului reprezintă o şansă de testare a nivelului calităţii pe care producţiile televiziunii îl pot îngloba FOTO Dorin Constanda

Pro TV rămâne lider autoritar la nivelul audienţelor înregistrare în perioada 15-30 septembrie, cu ocazia lansării noii grile de toamne, devansând Antena 1.

Ştiri pe aceeaşi temă

Primele confruntări dintre Pro TV şi Antena 1 au fost câştigate la nivelul audienţelor de către primul post de televiziune, care a fost preferat de mai mulţi telespectatori, pe mai multe categorii de producţii. Astfel, în ciuda plecării unor vedete cunoscute în curtea Antenei 1, postul din Bulevardul Pache Protopopescu reuşeşte să aibă câştig de cauză deşi a abordat o strategie de eficientizare a costurilor.

Astfel, între 15 şi 30 septembrie, Pro TV a atins pe segmentul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în prime-time (n.r. - oră de maximă audienţă), un rating mediu de 9,2 şi 23,7% cotă de piaţă medie, în timp ce pe parcusul întregii zile, ratingul mediu al televiziunii a fost de 3,5 puncte iar cota de piaţă medie de 19,3%. Clasat pe locul al doilea, Antena 1 a înregistrat în aceeaşi perioadă 6,2 puncte de rating şi 16% share în prime-time, în timp ce la nivelul întregii zile a obţinut 3,1 puncte de rating şi 16,9% share, arată reportervirtual.ro.

Aleksandras Cesnavicius, Director General al Pro TV, a declarat că poziţia de lider a postului reprezintă o şansă de testare a nivelului calităţii pe care producţiile televiziunii o pot îngloba, precum şi un imbold prin care istoria televiziunii din România continuă să fie scrisă. „Rezultatele din perioada 15-30 septembrie, pe de-o parte, ne confirmă şi întăresc poziţia de lider, pe de altă parte, ne încurajează să continuăm să scriem istoria televiziunii. Vom continua să inovăm, să testăm limitele nivelului de calitate pe care îl putem îngloba în producţiile noastre şi ne vom concentra să aducem idei originale, alături de formate apreciate şi care setează noi trenduri pe piaţa de televiziune din România“, a spus Cesnavicius într-un comunicat al staţiei TV.

Astfel, în perioada 15-30 septembrie, produsele „Ştirilor Pro TV“ („Vremea“, „Ştirile sportive“, „Ştirile Pro TV“) au ocupat primele patru locuri în topul preferinţelor telespectatorilor, urmate de „Observator Special“.

La nivelul emisiunilor de divertisment, Pro TV a ocupat primele şapte poziţii din topul zece al producţiilor de gen. „Vocea României“ (ediţia 1 - 14.7 puncte de rating şi 34.6% share) şi „MasterChef“ (ediţia 4 - 12.5 puncte de rating şi 28.1% share) au trecut peste „X Factor“ (ediţia a doua - 9.7 puncte de rating şi 22.6% share) şi „Iadul Bucătarilor“ (prima ediţie - 9.0 puncte de rating şi 20.4% share), evidenţiază aceeaşi sursă citată.

În topul preferinţelor pe categoria magazin au fost: „România, te iubesc!“ (5,0 puncte de rating şi 15,6% share), „După 20 de ani“ (3,9 puncte de rating şi 19,6% share) „iLikeIT (2.9 puncte de rating şi 16,2% share) „Asta-i România“ (Kanal D - 2,9 puncte de rating şi 7,6% share) „Apropo TV“ (2,8 puncte de rating şi 12,7% share).

Primele 15 zile ale grilei de toamnă au situat Pro TV în topul audienţelor şi în categoria filme - primele cinci poziţii fiind ocupate de: „Eroi de sacrificiu“, 23 septembrie - 12,6 puncte de rating şi 27,3% share, „Mecanicul“, 28 septembrie - 12,0 puncte de rating şi 24,6% share, „O luptă personală“, 17 septembrie - 11,6 puncte de rating şi 27,7% share, „Greu de pensionat 2“, 21 septembrie - 11,2 puncte de rating şi 25,2% share, Riddick, 27 septembrie - 10,3 puncte de rating şi 25,0 share.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: