Pro TV a înregistrat un record în istoria audienţelor în luna martie

Pro TV a înregistrat un record în istoria audienţelor în luna martie

Pro TV a fost lansat pe 1 decembrie 1995

În luna martie 2017, Pro TV a obţinut cel mai bun market share înregistrat de un post de televiziune românesc din istoria măsurată a audienţelor, atât în prime time, cât şi pe parcursul întregii zile.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, Pro TV şi-a depăşit propriul record de audienţă pe parcursul întregii zile, înregistrat din luna decembrie 2002, când a obţinut o medie 4.4 puncte de rating şi 23.6% share! Astfel, în luna martie 2017, Pro TV a înregistrat o medie de 4.5 puncte de rating şi 25.5% share pe parcursul întregii zile, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a înregistrat numai 2.8 puncte de rating şi 15.6% share.

În prime time, pe luna martie 2017, Pro TV a obţinut pe targetul comercial 11.0 puncte de rating şi 29.7% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat 6.4 puncte de rating şi 17.2% share. Recordul de market share în prime time pe targetul comercial era deţinut tot de Pro TV, cu o medie de 28.8%, rezultat obţinut în martie 2014.

Top programe Pro TV în luna martie 2017

 
Printre programele care au contribuit la recordul de market share înregistrat de Pro TV în luna martie 2017 pe targetul comercial se numără „Românii au talent“, care a obţinut luna trecută, cu cele 5 ediţii difuzate, o medie de 20.6 puncte de rating şi 54.1% share. 
 
FOTO Pro TV
 
„Las Fierbinţi“, cu 10 episoade difuzate în luna martie şi o medie de 13.0 puncte de rating şi 33.7% share pe targetul comercial. 
 
FOTO Pro TV
 
Cu cele 31 de difuzări din luna martie, Vremea – Ştirile Pro TV 19 a obţinut o medie de 11.4 puncte de rating şi 30.9% share, Ştirile Pro TV din Sport 19 au înregistrat o medie de 11.3 puncte de rating şi 32.7% share, iar Ştirile Pro TV 19, prezentate de Andreea Esca în timpul săptămânii, au adus o medie de 10.3 puncte de rating şi 33.8% share pe segmentul publicului comercial.

FOTO Pro TV

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: