Prima ediţie Vocea României 2017 a înregistrat cea mai mare cotă de piaţă din istoria show-ului: câţi români s-au uitat la Pro TV

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Prima ediţie a noului sezon „Vocea României“ a înregistrat cea mai mare cotă de piaţă din istoria show-ului, Pro TV având de peste trei ori mai mulţi telespectatori decât Antena 1, postul clasat pe locul doi.

Debutul sezonului şapte „Vocea României“ a fost urmărit în fiecare minut de  aproape 1,7 milioane de telespectatori din întreaga ţară, iar în minutul de maximă audienţă, înregistrat la 21.50, peste 2,1 milioane de români se uitau la Pro TV. 

Prima ediţie a noului sezon „Vocea României“, care a marcat şi prima apariţie a lui Adrian Despot în juriu, a înregistrat şi un record: cea mai mare cotă de piaţă pe segmentul comercial din istoria emisiunii – 38,6 share. Mai exact, potrivit Paginademedia.ro, 40% dintre telespectatorii cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV. 

La nivel naţional, emisiunea ce-i are în juriu pe Loredana, Smiley, Tudor Chirilă şi Adi Despot a avut cifre de audienţă de trei ori mai mari decât Antena 1, care a ţinut în faţa micilor ecrane 557.000 de privitori, mai scrie Paginademedia.ro. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 494.000 de telespectatori. 

Aproape o treime dintre orăşenii care se uitau la televizor urmăreau „Vocea României“ (1,1 milioane), în timp ce Antena 1 a avut o medie de 310.000 de privitori, iar Kanal D – 249.000. 

Peste jumătate de milion de telespectatori a avut Pro TV pe segmentul comercial, de aproape patru ori mai mulţi decât Antena 1, cu 141.000 de privitori tineri. 

După prima ediţie din noul sezon, Smiley, Loredana şi Adi Despot au câştigat câte doi concurenţi, în timp ce Tudor Chirilă a adus în echipa sa trei voci. Puteţi citi aici un rezumat. 

TV



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite