Premierele TV: Laura Cosoi pe locul doi, Ilinca Vandici pe poziţia a patra

Premierele TV: Laura Cosoi pe locul doi, Ilinca Vandici pe poziţia a patra

Cabral şi Laura Cosoi au plasat postul Pro TV pe locul al doilea în topul audienţelor FOTO Pro TV

Debutul emisiunilor „Trăieşte-ţi viaţa“, de pe Pro TV, şi „O iubire de-o vară“, de pe Kanal D, a fost marcat de rezultate diferite la nivelul audienţelor. De remarcat este scăderea certă a postului Pro TV la nivelul audienţelor, postul situându-se, în funcţie de producţie şi de intervalul orar, fie pe locul al doilea, fie pe locul al treilea.

„Trăieşte-ţi vara“, show prezentat de Laura Cosoi şi Cabral, difuzat pe Pro TV în intervalul orar 17:30-19:00, în locul emisiunii lui Cătălin Măruţă, a intrat pe locul al doilea în topul audienţelor pe toate segmentele de public, după Antena 1 care a difuzat „Acces direct“. La nivel naţional, emisiunea de pe Pro TV a înregistrat un număr mediu de 300.000 de telespectatori, de două ori mai puţin decât numărul celor care au ales să urmărească „Acces direct“, potrivit datelor evidenţiate de paginademedia.ro.

La nivel urban, diferenţa dintre cele două posturi s-a menţinut în aceeaşi măsură. Cabral şi Laura Cosoi au avut aproximativ 490.000 de telespectatori pe minut, „Acces direct“ fiind urmărită de circa un milion de români, arată aceeaşi sursă.

Pe segmentul comercial, prezentatorii de pe Pro TV au atras 155.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (3,1 rating pe target), iar Antena 1 a avut o medie pe intervalul emisiunii „Trăieşte-ţi viaţa“ de 256.000 de persoane din segmentul comerical (5,1 rating).

Premiera de pe Kanal D, „O iubire de-o vară“, cu Liviu Vârciu, Ilinca Vandici şi Dorian Popa de la Lala Band, s-a situat pe locul patru, la nivel naţional, cu 452.000 de români pe minut, după Antena 1, Antena şi Pro TV, mai scrie paginademedia.ro. Aceeaşi poziţie a avut-o şi la nivel urban (190.000 de telespectatori), precum şi la nivel comercial (109.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani).

Ediţia cu numărul trei a show-ului „Poftiţi pe la noi“, o producţie marca Mona Segall pentru Antena 1, a condus detaşat audienţele, situându-se pe primul loc. Astfel, Antena 1, pe intervalul emisiunii, a avut o audienţă medie de 1,2 milioane de privitori în fiecare minut, la nivelul întregii ţări. Pe locul al doilea s-a situat Kanal D, iar Pro TV a fost pe locul al treilea cu filmul „Noaptea Rechinilor“.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: