„Poftiţi pe la noi!“, lider de audienţă de la prima ediţie a sezonului doi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cel de-al doilea sezon al emisiunii „Poftiţi pe la noi!“ a debutat luni seară, 11 mai, la Antena 1, iar prima ediţie a show-ului a fost lider de audienţă pe targetul urban şi pe cel comercial.

Astfel, în intervalul orar 20.28 – 23.03, atunci când a fost difuzată emisiunea produsă de Mona Segall, Antena 1 a obţinut, în medie, pe publicul comercial, 9,4 puncte de rating şi 22,9% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV, următorul clasat, a avut 8,5 puncte de rating şi 20,9 procente din cota de piaţă. În minutul de aur, 22.39, „Poftiţi pe la noi!“ a atins un vârf de audienţă de 14 puncte de rating şi 34%  cotă de piaţă.

Antena 1 a fost lider de audienţă şi pe publicul din mediul urban, unde a înregistrat o medie de 7,8 puncte de rating şi 16,1 procente din cota de piaţă. Pro TV, clasat şi de această dată pe locul al doilea, a avut 7 puncte de rating şi 14,6% cotă de piaţă.

Astfel, la nivel naţional, show-ul „Poftiţi pe la noi!“ a fost urmărit de 1,35 de milioane de români în fiecare minut (7,3 puncte rating şi 15,4% cotă de piaţă), clasând postul Antena 1 pe cea de-a doua poziţie, după Pro TV, care a adunat în faţa micilor ecrane aproape un milion şi jumătate de români (8,1 puncte rating şi 17% cotă de piaţă).

Pe segmentul urban, „Poftiţi pe la noi!“ a fost urmărită de 783.000 de persoane, ceea ce s-ar traduce prin 7,8 puncte rating şi o cotă de piaţă de 16,1%, conform datelor oferite de Paginademedia.ro. Locul al doilea a fost ocupat de postul din Pache Protopopescu, cu un număr de 707.000 de telespectatori (7 puncte rating şi 14,6% cotă de piaţă). Kanal D a ocupat cel de-al treilea loc, cu 493.000 de telespectatori (4,9 puncte rating şi 10,2% cotă de piaţă).

Conform Paginademedia.ro, „Poftiţi pe la noi!“ a ocupat prima poziţie şi pe segmentul comercial, cu 475.000 de telespectatori, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (9,4 puncte rating şi 22,9% cotă de piaţă). Pro TV s-a menţinut pe cea de-a doua poziţie, cu 435.000 de telespectatori, adică 8,5 rating şi 20,9% cotă de piaţă, în timp ce Kanal D a ocupat locul al treilea, cu 152.000 de telespectatori (3 puncte rating şi 7,3% cotă de piaţă).

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite