Pe cine ajuţi dacă nu votezi: noul clip viral despre alegeri de la Mircea Bravo. „Vrei să mă ajuţi? Stai acasă, frăţioare! Nu vota“ VIDEO

Pe cine ajuţi dacă nu votezi: noul clip viral despre alegeri de la Mircea Bravo. „Vrei să mă ajuţi? Stai acasă, frăţioare! Nu vota“ VIDEO

Mircea Bravo

Vloggerul clujean Mircea Bravo a realizat un nou clip în care românilor le este explicat într-o manieră ironică şi amuzantă ce se va întâmpla dacă nu-şi exercită dreptul la vot. Filmuleţul a devenit în scurt timp viral, cu peste 1,5 milioane de vizualizări doar pe Facebook.

Ştiri pe aceeaşi temă

După viralul „Aşa a zis bunica!“, vloggerul Mircea Bravo revine cu un nou clip de senzaţie prin care îndeamnă românii să voteze pe 26 mai la alegerile europarlamentare. Tot duminică are loc şi referendumul pentru Justiţie. 
 
În clipul intitulat „Stai acasă?“, vloggerul prezintă impactul pe care îl are absenteismul de la vot a cetăţenilor informaţi, cu precădere al tinerilor. 
 
Povestea este una clasică: Mircea, premiantul clasei, se întâlneşte cu un fost coleg, Radu, un băiat care a rămas repetent, dar care „s-a descurcat“ în viaţă fentând legile, iar acum candidează la alegerile europarlamentare. Mircea nu înţelege cum ar putea un om atât de slab pregătit să ajungă în Parlamentul European, iar răspunsul este foarte simplu. 
 
„Ăştia inteligenţi, capabili ar trebui să fie votaţi de premianţi ca tine, dar tu mergi la vot? Tu te mai gândeşti, că votul tău nu contează, că nu ştii pe cine, că toţi sunt la fel. Şi până te gândeşti tu, votul trece. Alţii ca tine sunt ba la nuntă, ba la mare, alţii se pişă pe el de vot şi uite aşa trece votul şi iese prietenul tău, Răducu. Eu sunt rezolvat, eu am oamenii mei, ăia ştiu exact ce trebuie să voteze, nu ca voi, că i-am cumpărat“, îi explică şmecherul, adăugând: „Bă, Mirciulică, vrei să mă ajuţi? Stai acasă, frăţioare, nu vota“.
 
 
Noul clip vine la câteva săptămâni după viralul „Aşa a zis bunica!“, un clip în care o bătrână explică într-o manieră neaoşă de ce e important ca tinerii să nu ignore votul. Filmuleţul a strâns aproape 7,5 milioane de vizualizări. 
 
 
Cunoscut în general pentru clipurile umoristice, care strâng milioane de vizualizări, Mircea Bravo consideră că uneori este necesar să se implice în campanii de conştientizare civică. „Acesta este un clip mai degrabă de conştientizare civică. Noi producem umor, dar am avut de-a lungul timpului şi implicări în campanii sociale. Ştim că suntem urmăriţi de milioane de oameni şi credem că putem schimba mentalităţi prin clipurile noastre“, a explicat Mircea Bravo pentru G4.Media.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: