Pas important pentru Kanal D: Un post de radio, inclus în trustul Dogan Media

Pas important pentru Kanal D: Un post de radio, inclus în trustul Dogan Media

Cover Radio Impuls

Reprezentanţii postului de televiziune Kanal D au anunţat că staţia Radio Impuls va fi inclusă în trustul Dogan Media.

Începand din martie 2019,  odată cu aniversarea a 12 ani de emisie a televiziunii Kanal D pe piaţa din România, Dogan Media face un pas important şi îşi îmbogăţeste portofoliul cu o componentă de business: Radio Impuls, o reţea cu acoperire în oraşe precum Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Sibiu, Timişoara, Tulcea, Bacău, Răşnov, Bistriţa şi Craiova.
 
Radio Impuls este o reţea comercială care difuzează hituri contemporane şi care se adresează unui public urban, cool, dornic să asculte muzică bună şi entertainment de calitate. 
 
Prin această mutare, Grupul Dogan Media spune că îşi consolidează operaţiunile pe piaţa media din România, Radio Impuls alăturându-se televiziunii Kanal D şi diviziei online  reprezentată de site-urile kanald.ro (platforma de brand), wowbiz.ro (site de ştiri mondene şi lifestyle), stirilekanald.ro (site-ul de ştiri şi actualitate) şi kfetele.ro (platforma dedicată publicului feminin).  
 
„Suntem bucuroşi că eforturile noastre, ca echipă, s-au concretizat în rezultate foarte bune. Îmi exprim gratitudinea faţă de toţi cei care au făcut posibil succesul Kanal D: echipa acestei televiziuni, telespectatorii noştri, reprezentanţii mass-media, partenerii noştri de business. Kanal D continuă să se dezvolte şi să investească în conţinut de calitate, iar acum, la 12 ani de existenţă a Kanal D, le urăm bun venit, alături de noi, colegilor de la Radio Impuls. Ne bucurăm să avem în Grup, pe lângă televiziune şi divizia de online, o importantă componentă radio. Vă dorim tuturor o primavară frumoasă“, a declarat Ugur Yesil, CEO şi Executive Board Member Kanal D.
 
Ugur Yesil FOTO Kanal D
 
În cei 12 ani staţia a înregistrat o creştere semnificativă. Formate precum „Exatlon“, „Bravo, ai stil“,  serialele turceşti şi abordarea Ştirilor au ajutat Kanal D să îşi consolideze poziţia de jucător important în top trei televiziuni generaliste din România, spun reprezentanţii postului.   
 
Ca rezultat, staţia s-a clasat, în 2018,  pe locul doi la nivelul publicului naţional, cu 14,9% cotă de piaţă, şi All Urban, cu 12,6% cotă de piaţă, în Prime Time (20.00 – 24.00), conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.  La nivelul publicului comercial, în Prime Time (20.00 – 24.00), staţia a înregistrat o creştere de 20% a cotei de piaţă, raportat la 2017.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările