„Vocea României“, sugrumată de turci: noul serial de la Kanal D a avut audienţe mai mari decât Pro TV la nivel naţional
0Cu un nou serial turcesc, Kanal D a reuşit să obţină, la nivel naţional, audienţe mai bune decât show-urile de talent difuzate de Pro TV şi Antena 1.
Vineri, noul serial turcesc, „Mireasă din Instanbul“, a plasat postul Kanal D în fruntea topului audienţelor la nivel naţional, în condiţiile în care săptămâna trecută era pe locul trei, scrie Paginademedia.ro.
Astfel, Kanal D a ţinut în faţa micilor ecrane o medie de 1,3 milioane de telespectatori din întreaga ţară, în timp ce Pro TV a căzut pe locul doi, ultima ediţie a confruntărilor de la „Vocea României“ fiind urmărită de 1,2 milioane de privitori, cifre sub ediţia trecută (1,4 milioane). Şi Antena 1 a scăzut, „X Factor“ fiind pe locul trei, cu 906.000 de telespectatori.
Paginademedia.ro subliniază că TVR 1 s-a clasat pe locul cinci datorită inaugurării stadionului Ion Oblemenco din Craiova şi meciul amical dintre Universitatea Craiova şi Slavia Praga.
Pro TV a recuperat statutul de lider la oraşe, unde show-ul jurizat de Loredana, Smiley, Chirilă şi Despot a fost urmărit de 765.000 de telespectatori. Serialul turcesc „Mireasa din Instanbul“ a urcat Kanal D pe locul doi, cu o medie de 642.000 de orăşeni, cu 200.000 de telespectatori în plus faţă de săptămâna trecută. La polul opus, Antena 1 a picat pe locul trei, cu 470.000 de privitori.
Pro TV a înregistrat creşteri de audienţă şi pe segmentul comercial, show-ul vocilor fiind urmărit de aproape 400.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a reuşit să urce pe locul doi, dar cu audienţe mai mici decât săptămâna trecută, respectiv 260.000 de privitori. Kanal D a completat podiumul, dar a înregistrat cifre în creştere, 173.000 de tineri s-au uitat la serialul turcesc.