Netflix România, trimitere subtilă la referendum: „Este alegerea ta cu cine vrei să o faci“ FOTO

Netflix România a publicat pe pagina oficială de Facebook a platformei un mesaj subtil cu privire la referendumul de revizuire a Constituţiei pe tema familiei tradiţionale.
Mda, cand Netflix sau Coca Cola sau alte firme se implica in campanie cu mesaje anti-referendum, totul e OK, vai ce glumeti sunt, vai ce ironici. Dar cand o brutarie pune langa paine un pliant pro-referendum, imediat sar unii ca arsi ca nu se poate dom'le, ce e asta.
Alora de la Coca Cola, Nesle, etc, etc le-a luat peste 10 ani si investigatii pt. a recunoaste veridicitatea testelor de laborator ca produsele pt. piata Ro (si Estica) sunt calitativ mai slabe decit cele pt. restul UE! Insa le-a luat doar citeva zile sa se sesizeze cu privire la "cu cine si cum o fac romanii"! Pura hipocrizie!
Sunt calitativ mai slabe pentru ca preturile sunt mai mici si costurile de distributie mai mari, ca le trebuie un milion de carute sa o livreze in toata tara. E destul de simplu pentru tine?
@ gigi 1. Gresit! Produsele alea sunt de fapt la fel de scumpe sau chiar mai scumpe decit in Vest, considerind calitatea (raportul pret-calitate e mai mare decit in Vest) 2. Problema e ca una e scris pe eticheta (continut) si altul e continutul! Pt. produsele estice care "incalca" aceste "standarde" s-au aplicat sanctiuni grele! A se vedea scandalul micilor! Insa pt. companiile Vestice care exporta pe piata Estica... UE s-a facut ca fluiera...! Duble standarce si tratament de colonii si tari 2nd hand!