NBCUniversal vrea să investească 250 de milioane de dolari în site-ul BuzzFeed

0
Publicat:
Ultima actualizare:
BuzzFeed, care difuzează
atât informaţii insolite, liste cu animale, imagini, cât şi ştiri
serioase, are aproximativ 150 de milioane de utilizatori pe lună FOTO Arhivă
BuzzFeed, care difuzează atât informaţii insolite, liste cu animale, imagini, cât şi ştiri serioase, are aproximativ 150 de milioane de utilizatori pe lună FOTO Arhivă

Compania americană de media NBCUniversal urmează să investească o sumă de 250 de milioane de dolari în site-ul american de ştiri şi divertisment BuzzFeed, această tranzacţie urmând să crească valoarea platformei online la 1,5 miliarde de dolari.

Potrivit site-ului recode.net, citat de Mediafax, NBCUniversal, divizia de televiziune şi film a Comcast Corporation, ar fi ajuns deja la o înţelegere în acest sens cu BuzzFeed, care a mai atras anul trecut o investiţie de 50 de milioane de dolari de la fondul de investiţii Andreessen Horowitz, fapt care a ridicat valoarea site-ului la 850 de milioane de dolari.

Pe de altă parte, potrivit unor surse apropiate negocierilor dintre NBCUniversal şi BuzzFeed, tranzacţia ar putea implica şi o vânzare de acţiuni.

De asemenea, această operaţiune ar face parte din efortul companiei NBCU de a se dezvolta în zona digitală, pentru a atrage noi audienţe.

Reprezentanţii NBCUniversal şi BuzzFeed au refuzat să comenteze aceste informaţii.

Săptămâna trecută, publicaţia The Wall Street Journal a relatat că grupul NBCUniversal este interesat să investească sau să cumpere mai multe companii care au operaţiuni în zona digitală.

BuzzFeed este unul dintre cele mai cunoscute site-uri de ştiri cu tematică socială şi de divertisment la nivel internaţional. Lansat în 2006, în SUA, de Jonah Peretti, site-ul BuzzFeed este deţinut de compania BuzzFeed Inc.

BuzzFeed, care difuzează atât informaţii insolite, liste cu animale, imagini, cât şi ştiri serioase, are aproximativ 150 de milioane de utilizatori pe lună şi este o companie profitabilă, care a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste o sută de milioane de dolari.

De la lansarea sa, în 2006, BuzzFeed a atras investiţii totale de aproape 100 de milioane de dolari, potrivit bloomberg.com.

Universal Networks International, divizia globală de televiziuni a NBCUniversal, este una dintre cele mai mari companii de divertisment din lume. Portofoliul său include brandurile Universal Channel, Syfy, E! Entertainment Television, 13th Street, DIVA, Studio Universal, Telemundo, The Style Network şi Golf Channel. Universal Networks International reprezintă şi televiziunea Movies 24 în Marea Britanie.

De asemenea, NBCUniversal News Group operează televiziunile CNBC şi NBC News la nivel internaţional.

Universal Networks International este parte a NBCUniversal, o divizie a Comcast Corporation.

Universal Networks International este prezentă şi pe piaţa audiovizualului din România, prin intermediul televiziunilor Diva şi E! Entertainment.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite