Lucian Mîndruţă îşi lansează propria televiziune: „Va fi dedicată oamenilor care vor să vadă jurnalism de calitate“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lucian Mîndruţă îşi lansează, la începutul anului viitor, propria televiziune de ştiri, laştiri.ro, după ce Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis să-i acorde două licenţe audiovizuale, prin satelit şi prin reţele de comunicaţii, scrie Mediafax.

Solicitarea de acordare a licenţei primită de CNA a venit de la Media Play SRL, societate al cărei asociat unic este jurnalistul Lucian Mîndruţă. La şedinţa de astăzi a Consiliului, Mîndruţă a venit însoţit de jurnalistul Alexandru Livadaru, cel care a lansat şi emisiunea „România, te iubesc!“, de la Pro TV, şi care va fi producător general al proiectului laştiri.ro, mai notează Mediafax.

Aceştia au precizat că noua televiziune de ştiri va fi dedicată „oamenilor care vor să vadă jurnalism de calitate“, dar şi celor care au părăsit mediul audiovizual în favoarea internetului din cauza nemulţumirii faţă de oferta actuală a posturilor de ştiri.

Televiziunea laştiri.ro, care va fi lansată cel mai probabil la începutul lui 2015, va difuza zilnic două emisiuni principale de ştiri, în intervalele orare 7:00-10:00 şi 22:00-23:00, şi un număr de nouă grupaje de câte 15 minute de tipul „ştirile orei“.

Echipa laştiri.ro este formată, pentru început, din 60 de ziarişri în Bucureşti şi în teritoriu şi peste 30 de persoane care vor asigura funcţionarea tehnică a televiziunii, iar investiţia iniţială în lansarea noii televiziuni este de 500.000 de euro.

„Noi am pornit în povestea aceasta de la o constatare statistică“, a spus Lucian Mîndruţă, precizând că în acest moment 620.000 de oameni din mediul urban au renunţat la TV şi consumă informaţiile în mediul online. „Asta înseamnă pentru noi o veste bună, pentru că am realizat că există o nişă de piaţă, care poate să ne dea şansa să ne facem meseria. În cazul meu este vorba de meseria de manager, în cazul lui Alex cea de jurnalist. Încercăm să-i readucem pe cei care au plecat înspre online de la televizor, ori pentru că nu au mai avut răbdare, ori pentru că nu s-au mai regăsit în oferta actuală. Am vrea spre capătul carierei să facem ceva pentru publicul din România, publicul de calitate, şi anume să le dăm conţinut audiovizual mai divers decât acum şi cu respectarea principiilor jurnalistice şi fără încrâncenare (...) Noi nu credem că publicul care a plecat de la televizor e complet pierdut pentru audiovizual“, a spus Lucian Mîndruţă, în faţa membrilor CNA, citat de Mediafax.  

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite