Lucian Mîndruţă îşi lansează propria televiziune: „Va fi dedicată oamenilor care vor să vadă jurnalism de calitate“
0Lucian Mîndruţă îşi lansează, la începutul anului viitor, propria televiziune de ştiri, laştiri.ro, după ce Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis să-i acorde două licenţe audiovizuale, prin satelit şi prin reţele de comunicaţii, scrie Mediafax.
Solicitarea de acordare a licenţei
primită de CNA a venit de la Media Play SRL, societate al cărei
asociat unic este jurnalistul Lucian Mîndruţă. La şedinţa de
astăzi a Consiliului, Mîndruţă a venit însoţit de jurnalistul
Alexandru Livadaru, cel care a lansat şi emisiunea „România, te iubesc!“, de la Pro TV, şi care va fi producător general al proiectului laştiri.ro,
mai notează Mediafax.
Aceştia au precizat că noua televiziune de ştiri va fi dedicată „oamenilor care vor să vadă jurnalism de calitate“, dar şi celor care au părăsit mediul audiovizual în favoarea internetului din cauza nemulţumirii faţă de oferta actuală a posturilor de ştiri.
Televiziunea laştiri.ro, care va fi
lansată cel mai probabil la începutul lui 2015, va difuza zilnic
două emisiuni principale de ştiri, în intervalele orare 7:00-10:00
şi 22:00-23:00, şi un număr de nouă grupaje de câte 15 minute de
tipul „ştirile orei“.
Echipa laştiri.ro este formată,
pentru început, din 60 de ziarişri în Bucureşti şi în teritoriu
şi peste 30 de persoane care vor asigura funcţionarea tehnică a
televiziunii, iar investiţia iniţială în lansarea noii
televiziuni este de 500.000 de euro.
„Noi am pornit în povestea aceasta
de la o constatare statistică“, a spus Lucian Mîndruţă,
precizând că în acest moment 620.000 de oameni din mediul urban au
renunţat la TV şi consumă informaţiile în mediul online. „Asta
înseamnă pentru noi o veste bună, pentru că am realizat că
există o nişă de piaţă, care poate să ne dea şansa să ne
facem meseria. În cazul meu este vorba de meseria de manager, în
cazul lui Alex cea de jurnalist. Încercăm să-i readucem pe cei
care au plecat înspre online de la televizor, ori pentru că nu au
mai avut răbdare, ori pentru că nu s-au mai regăsit în oferta
actuală. Am vrea spre capătul carierei să facem ceva pentru
publicul din România, publicul de calitate, şi anume să le dăm
conţinut audiovizual mai divers decât acum şi cu respectarea
principiilor jurnalistice şi fără încrâncenare (...) Noi nu
credem că publicul care a plecat de la televizor e complet pierdut
pentru audiovizual“, a spus Lucian Mîndruţă, în faţa membrilor
CNA, citat de Mediafax.