Jurnalişti TVR critică faptul că la Jocurile Europene se află şefa postului, dar nu şi reporteri: „O ruşine uriaşă“. Adelin Petrişor, comentariu ironic

0
Doina Gradea,alături de oficiali COSR şi Ministrul Sportului, Bogdan Matei FOTO Ministerul Tineretului şi Sportului Facebook

Doi dintre cei mai vechi jurnalişti ai Televiziunii Române critică faptul că la Jocurile Olimpice Europene de la Minsk se află doar şefa TVR Doina Gradea, alături de delegaţia oficialilor din Ministerul Tineretului şi Sportului, nu şi reporteri ai postului public de televiziune, evenimentul fiind comentat din studiourile de la Bucureşti.

Preşedintele-director general al Televiziunii Române face parte din delegaţia oficială a României la festivitatea de deschidere a Jocurilor Europene de la Minsk, în timp ce TVR transmite în direct marele eveniment sportiv, dar fără a avea reporter la faţa locului.

Acest aspect a fost sesizat chiar de un angajat al postului public, Narcis Şelaru, unul dintre cei mai vechi şi mai apreciaţi comentatori sportivi.

„O ruşine uriaşă. Niciun reporter TVR la Minsk, niciun comentator. Totul se face din studio. Suntem însă reprezentaţi la nivel înalt. Normal, sunt peste 100 de ore de transmisiuni direct. Era mare nevoie de aşa ceva. Am auzit că acum işi caută kimono pentru Tokyo (referire la Jocurile Olimpice din 2020 – n.red.)“, a scris Narcis Şelaru pe Facebook, distribuind o postare a Ministerului Tineretului şi Sportului care conţine şi imagini de la Minsk în care apare Gradea.

Postarea lui Şelaru a fost preluată şi de jurnalistul TVR Adelin Petrişor, care a comentat-o în mod ironic: „Am zis ca e bine să mai afle lumea. Da, reporterii comentează de acasă. Ce să caute ei pe teren, mai ales când terenul e peste hotare? Acolo merg şefii ăia mari după cum vedem în pozele de la minister. Lipseşte martie din post? Nu prea. A fost şi la Eurovision. PS. Cu mine-n Afganistan, Kosovo sau pe la diversele exerciţii militare nu a venit. Asa sunt eu, mai norocos“.

Doina Gradea a revenit în atenţia opiniei publice în ultimele zile după ce s-a remarcat negativ printr-o serie de situaţii nefericite pentru imaginea TVR. Postul public a pierdut dreptul de a transmite Festivalul „George Enescu“ în faţa Trinitas TV, iar înainte şefa instituţiei a fost chemată la audieri în Comisia de Cultură din Camera Deputaţilor, privind partizanatul politic, însă a refuzat să răspundă întrebărilor parlamentarilor şi a plecat în timpul şedinţei.

TV