„Interni de milioane“, un show cu tineri ce salvează companiile aflate în impas

„Interni de milioane“, un show cu tineri ce
salvează companiile aflate în impas

Tineri antreprenori de succes vor lucra ca stagiari pentru a ajuta afaceriştii aflaţi în dificultate FOTO BBC Knowledge

BBC Knowledge va difuza, începând de vineri, 11 aprilie, de la ora 23.00, emisiunea „Interni de milioane“, anunţă postul de televiziune. Show-ul prezintă pe parcursul a zece episoade o serie de tineri antreprenori de succes din întreaga lume care, timp de o săptămână, vor lucra „sub acoperire“, ca stagiari, în companii aflate în impas.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Stagiarii“ vor monitoriza companiile din interior şi vor avea îndatoriri simple, precum făcutul cafelei sau alte sarcini mărunte. Sub masca inocenţei vârstei lor, ajung să câştige încrederea personalului şi să identifice problemele. După ce îşi dezvăluie identitatea reală, internii restructurează activitatea acestor companii printr-o serie de idei inspirate.

În primul episod, Juliette Brindak (24 de ani), o antreprenoare de succes din Connecticut (SUA), încearcă să schimbe soarta unui lanţ de magazine de lenjerie intimă din nord-estul Angliei, în timp ce, în al doilea episod, tânărul Gary Martin (25 de ani) încearcă să salveze o mică afacere ce oferă turiştilor posibilitatea de a fi fotografiaţi în diverse costume istorice.

Postul BBC Knowledge s-a lansat în 2013. În România, televiziunea BBC Knowledge poate fi recepţionată în reţelele Romtelecom, Digi şi Orange TV.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: