Forţa a fost cu Vocea României: Noul film din franciza „Războiul stelelor“ a avut parte de o promovare inedită la Pro TV

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Din trupa PRO Dance nu a lipsit nici Darth Vader FOTO Pro TV
Din trupa PRO Dance nu a lipsit nici Darth Vader FOTO Pro TV

Distribuitorul în România al noului film din franciza „Star Wars/ Războiul stelelor“ a ales o modalitate inedită de a promova mult aşteptata premieră, în cadrul show-ului Vocea României. Şi pentru că emisiunea de la Pro TV conduce în topul celor mai urmărite producţii de divertisment, costul unui astfel de moment publicitar a fost unul ridicat, scrie Paginademedia.ro.

În semifinala Vocea României, membrii trupei Pro Dance au fost îmbrăcaţi în uniformele albe ale soldaţilor imperiali pentru o coregrafie de câteva minute, timp în care pe fundal a fost proiectat titlul celui mai nou film din franciza de succes, „Star Wars: The Force Awakens/ Războiul stelelor: Trezirea forţei“.

Potrivit site-ului Paginademedia.ro, minutele de product placement au asigurat o expunere mare, media de audienţă a emisiunii Vocea României fiind de peste 1,2 milioane de telespectatori, din care jumătate de milion au fost din publicul comercial 18-49 de ani, target activ care se intersectează cu ţinta producţiei „Războiul stelelor“.

Dată fiind expunerea asigurată de integrarea în emisiune, preţul pentru un astfel de moment publicitar de tip Product Placement este în strânsă legătură cu audienţa programului. Din estimările Paginademedia.ro, costul minutelor „Star Wars“ ar putea porni de la cel puţin 15.000-20.000 de euro.

Filmul „Războiul stelelor: Trezirea forţei“ va avea premiera în cinematografele din România vineri, 18 decembrie. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite