Finala „Vocea României“ depăşită în audienţe de specialul cu copii al lui Dan Negru

0
Publicat:
Ultima actualizare:

„Magic Star“, o ediţie specială „Next Star“ de Crăciun prezentată de Dan Negru la Antena 1, a înregistrat cifre de audienţă mai bune comparativ cu finala „Vocea României“, de pe Pro TV. Astfel, pe intervalul de intersecţie dintre cele două show-uri, concurenţii „Magic Star“ au „cântat“ mai tare decât finaliştii „Vocea României“, iar postul Antena 1 a fost pe primul loc.

Finala „Vocea României“ din acest an, câştigată de Mihai Chiţu, elevul lui Horia Brenciu, a urmat un tipar asemănător cu ediţiile precedente, care au fost difuzate tot în a doua zi de Crăciun, însă, pe intersecţia orară cu principalul program Antena 1, postul din Bulevardul Pache Protopopescu s-a clasat pe poziţia secundă. Singurul segment pe care Pro TV a rămas lider a fost cel al publicului comercial (18-49 de ani), unde „Vocea României“ a fost pe primul loc, scrie paginademedia.ro.

Magic Star“ peste „Vocea României“

Timp de trei ore şi jumătate (20:29 – 23:57), „Vocea României“ şi „Magic Star“ s-au intersectat, moment în care emisiune specială de pe Antena 1 a fost pe primul loc, atât la nivelul întregii ţări, cât şi la nivelul oraşelor. Diferenţa a fost de ordinul zecilor de mii de telespectatori.

Astfel, la nivel naţional, pe intervalul de intersecţie, la „Magic Star“ se uitau 1,82 milioane de români pe minut, cu 30.000 mai mulţi decât la finala „Vocea României“. La nivel urban, Dan Negru avea 1,05 milioane de telespectatori, cu aproape 60.000 mai mulţi decât Pro TV. Pe de altă parte, Pro TV a avut prima poziţie la publicul comercial, 539.000 de persoane între 18 şi 49 de ani, faţă de 430.000 de persoane care se bucurau de spectacolul lui Dan Negru.

image

Dan Negru şi micile sale vedete FOTO Pro Tv

Etno TV pe locul al treilea în clasamentul audienţelor

În schimb, după terminarea talent show-ului „Vocea României“, care s-a întins până la 00:30, Pro TV a fost pe prima poziţie pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial. Diferenţa a fost dată de cifrele obţinute în ultima jumătate de oră, atunci când au fost anunţaţi câştigătorii.

La finele show-ului, la nivel naţional, „Vocea României“ a avut în medie 1,8 milioane de telespectatori, cu 100.000 în plus faţă de Antena 1, iar la nivel urban, în medie, 1,01 milioane de români au urmărit Pro Tv, cu 40.000 mai mulţi decât publicul Antenei 1.

Pe segmentul comercial au fost 552.000 de persoane care au privit spectacolul oferit de Pro Tv, faţă de 404.000 care au ales Antena 1.

În mod surprinzător, după cele două posturi, pe locul trei, pe audienţele la nivel naţional, s-a situat Etno TV, deţinut de Silviu Prigoană.

Contraatacul Antenei 1 – pe primul loc de doi ani în a doua zi de Crăciun

Şi celelalte ediţii, care au avut loc în anii trecuţi, transmise tot pe 26 decembrie, au fost depăşite de contraatacul Antenei 1. Prima finală, din 2011, a fost după Crăciunul cu Nae şi Vasile, iar anul trecut filmul King Kong a depăşit Pro TV pe intervalul finalei „Vocea României“ la nivel urban.

În 2011, finala câştigată de Ştefan Stan, urmărită de un milion de telespectatori pe minut, a fost devansată de specialul de Crcăciun realizat de Nae şi Vasile, care a avut cu 200.000 de telespectatori în plus.

Un an mai târziu, în decembrie 2012, răcnetul lui King Kong a acoperit „Vocea României“. Pe intersecţia cu filmul King Kong, difuzat de Antena 1, finala concursului de pe Pro TV, câştigată de Julie Mayaya, a fost pe locul doi la nivel urban. King Kong a fost peste „Vocea României“ şi la oraşe, dar pe locul doi la nivelul întregii ţări şi pe segmentul comercial.
 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite