Finala „Exatlon“ a spulberat concurenţa: câţi români au urmărit momentul în care Vladimir Drăghia a fost ales câştigător

Finala „Exatlon“ a spulberat concurenţa: câţi români au urmărit momentul în care Vladimir Drăghia a fost ales câştigător

Vladimir Drăghia, fericitul câştigător „Exatlon“, şi Ionuţ Sugacevschi, dezamăgitul finalist FOTO Kanal D

Finala „Exatlon“, în care Vladimir Drăghia a fost desemnat câştigător, a plasat postul Kanal D pe primul loc în topul audienţelor, la mare distanţă de Antena 1 şi Pro TV.

Ştiri pe aceeaşi temă

Peste 1,7 milioane de telespectatori din întreaga ţară au urmărit finala primului sezon „Exatlon“, care a fost transmisă în direct din Republica Dominicană. Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă, staţia înregistrând cote de piaţă de peste 20% pe toate targeturile monitorizate. 
 
În minutul de maximă audienţă, atins la 23.14, când prezentatorul emisiunii Cosmin Cernat se pregătea să dezvăluie numele câştigătorului „Exatlon“, ales în urma voturilor telespectatorilor, peste două milioane (2.318.000) de fani aşteptau deznodământul show-ului. 
 
Practic, un sfert din publicul din toată ţara care avea televizorul deschis era pe Kanal D, scrie şi Paginademedia.ro. Antena 1, cu serialul românesc „Fructul oprit“, a avut poziţia secundă cu puţin peste un milion de persoane, în timp ce Pro TV a fost pe locul trei, cu filmul „Jaf..la turnul mare“, care a fost urmărit de 700.000 de telespectatori. 
 
Şi orăşenii s-au uitat la ultima ediţie a reality show-ului în număr mare, peste 850.000 de telespectatori. Şi aici, podiumul a fost completat de Antena 1 şi Pro TV. 
 
Kanal D a câştigat detaşat şi publicul comercial cu aproape 360.000, media de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani, potrivit Paginademedia.ro. 
 
 
Primul sezon al reality show-ului „Exatlon“ a fost câştigat de Vladimir Drăghia, care a anunţat că va dona în întregime premiul în valoare de 100.000 de euro către MagiCamp, care organizează tabere pentru copiii bolnavi de cancer.  
 
„Exatlon“ a fost un adevărat fenomen în România, înregistrând audienţe-record pentru Kanal D în cele peste patru luni de difuzare. Cu acest format, postul turcesc a reuşit în mai multe rânduri să detroneze Pro TV, postul care de regulă e de neclintit din preferinţele românilor. 
 
Cea mai vizionată ediţie „Exatlon“ a fost cea din 11 martie, când la nivel naţional, competiţia sportivă a fost urmărită în fiecare minut de 2.259.000 de telespectatori, iar în minutul de aur – de aproape trei milioane de fani. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările