Explicaţiile Pro TV în conflictul cu Telekom privind ieşirea din reţea: „Anunţul nu a fost o surpriză“

Explicaţiile Pro TV în conflictul cu Telekom privind ieşirea din reţea: „Anunţul nu a fost o surpriză“

Pro TV ar putea ieşi din reţelele Telekom şi NextGen de la 1 martie

După ce reprezentanţii Telekom s-au declarat surprinşi de faptul că Pro TV şi-a anunţat telespectatorii că s-ar putea să iasă din reţelele Telekom şi NextGen, postul de televiziune explică situaţia.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pro TV şi Telekom se află într-un conflict public după ce postul de televiziune a anunţat pe 22 februarie că există riscul ca de la 1 martie să nu mai fie disponibil abonaţilor Telekom şi NextGen
 
Anunţul a fost făcut printr-un text pe prima pagină a site-ului Ştirile Pro TV, distribuit masiv pe toate conturile de Facebook ale trustului, inclusiv de vedete, dar şi pe TV şi prin bannere afişate pe toate site-urile pe care Pro le deţine. 
 
Într-o primă reacţie, oferită site-ului Paginademedia.ro, oficialii Telekom s-au declarat surprinşi de această mişcare.
 
În replică, Pro TV neagă că anunţul ar fi fost „o surpriză“ şi susţine că Telekom şi NextGen au fost informate cu privire la acest lucru: „Pentru că Telekom şi NextGen nu au confirmat până noaptea trecută dacă vor continua să retransmită canalele Pro TV şi după data de 1 martie, Pro TV a fost nevoit, din păcate, să înceapă informarea telespectatorilor săi în legătură cu faptul că este posibil ca aceştia să nu mai poata viziona canalele Pro TV după data de 1 martie. Anunţul nu a fost o surpriză, Telekom şi NextGen fiind informaţi de câteva săptămâni că Pro TV va fi nevoit să-şi anunţe telespectatorii cu cel puţin o săptămână înainte de încheierea termenului final al ultimei prelungiri“.
 
Pro TV dă vina pe companiile de cablu pentru această situaţie, iar în ceea ce priveşte declaraţia Telekom potrivit căreia postul vizează o creştere semnificativă a preţului, se dau asigurări că există „condiţii adecvate şi rezonabile“ pentru toţi operatorii.
 
„Această situaţie este cauzata de refuzul Telekom şi NextGen, în pofida numeroaselor încercări ale Pro TV din ultimele 11 luni, de a semna un nou contract, dar şi a unor prelungiri ale contractului iniţial. Pro TV este pe deplin implicat şi speră să rezolve această situaţie până joi, 28 februarie, dar depinde de dorinţa Telekom şi NextGen de a face acest lucru. Nu putem da detalii care ţin de această negociere, dar vă asigurăm că oferim canalele noastre tuturor operatorilor în condiţii adecvate şi rezonabile. Trebuie să respectăm aceleaşi principii faţă de partenerii noştri, ca atare nu putem răspunde cererii Telekom şi NextGen de a reduce costurile. Pro TV regretă această situaţie si depune toate eforturile pentru a o soluţiona de o manieră rezonabilă, astfel încât abonaţii Telekom să poată urmări ca până acum programele noastre“, se mai arată în comunicatul televiziunii. 
 
Pe de altă parte, într-o scrisoare deschisă, Telekom condamnă „tactica brutală“ adoptată de Pro TV şi acuză postul de denigrare şi lipsă de etică. „Ne exprimăm dezamăgirea că un post de televiziune precum Pro TV, cotat drept etalon al jurnalismului obiectiv şi echidistant, a putut recurge la o manevră incalificabilă de influenţare a negocierii comerciale dintre părţi, apelând la constrângerea noastră prin mijloace de intimidare menite a ne determina să acceptăm condiţiile comerciale în discuţie“, se precizează printre altele în scrisoare.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: