Romtelecom se ţine de cuvânt: din 3 ianuarie posturile deţinute de trustul ProTv vor fi scoase din grilă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Negocierile dintre Romtelecom şi Pro Tv par a fi eşuat definitiv. Într-un comunicat remis de Romtelecom, se anunţă că din data de 3 ianuarie toate posturile deţinute de trustul PRO vor fi scoase din grila de programe. Motivele acestei rupturi ar fi costurile ridicate pe care le presupune achiziţionarea drepturilor de transmisie a posturilor din trustul PRO.

Abonaţii Dolce nu vor mai recepţiona niciunul din cele 11 canale deţinute sub licenţă de trustul PRO. 

„Romtelecom şi ProTV S.A. negociază de mai multe luni cu privire la continuarea difuzării celor 11 canale TV ale grupului, pe platformele de televiziune ale Romtelecom. Având în vedere că, până la acest moment, nu s-a ajuns la nicio concluzie, există o probabilitate ridicată ca, începând cu 3 ianuarie 2013, Romtelecom să fie nevoită să înceteze difuzarea celor 11 canale ale ProTV, inclusiv MTV România şi VH1", menţionează Romtelecom.

Pro TV S.A. consideră negocierile ca fiind deja încheiate şi anunţă că Romtelecom nu a agreat condiţiile de reînnoire cerute pentru contractul de retransmisie a canalelor de televiziune din portofoliul PRO TV SA.

„În decursul negocierilor începute în luna septembrie, Romtelecom nu şi-a aratat disponibilitatea de a plăti pentru canalele Pro TV un preţ care să exprime valoarea corespunzătoare pe care canalele PRO TV o reprezintă în preţul plătit de fiecare abonat Romtelecom”, motivează grupul media. În acelaşi timp, Romtelecom îşi asigură abonaţii că a negociat cu bună credinţă, făcând toate eforturile pentru a proteja interesele financiare ale clienţilor săi pentru a avea un abonament la un preţ rezonabil.

Reprezentanţii Romtelecom susţin însă că în lipsa canalelor deţinute de trustul ProTV vor introduce în grilă alte posturi, în aşa fel încât calitatea serviciilor să rămână aceeaşi.

La rândul său, trustul ProTV menţionează într-un comunicat de presă, publicat pe propria pagină de internet, faptul că „succesul financiar al distribuitorilor de canale de televiziune, precum Romtelecom, se bazează în primul rând pe atractivitatea Pro TV şi a altor canale româneşti', fapt „care determină într-o proporţie covârşitoare decizia de abonare".
 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite