Debutul Exatlon 2, depăşit în audienţe de premiera serialului „Fructul oprit“: câţi români s-au uitat la Kanal D şi Antena 1

Debutul Exatlon 2, depăşit în audienţe de premiera serialului „Fructul oprit“: câţi români s-au uitat la Kanal D şi Antena 1

Prima ediţie din noul sezon Exatlon a fost urmărită de 1,2 milioane de români din întreaga ţară FOTO Kanal D

Două dintre cele mai de success producţii de la Kanal D şi Antena 1, reality show-ul „Exatlon“ şi serialul „Fructul oprit“, s-au confruntat miercuri seară, iar postul Intact a înregistrat audienţe mult mai bune.

Ştiri pe aceeaşi temă

Premiera celui de-al doilea sezon „Exatlon“, show care la primul sezon a adus audienţe uriaşe postului turcesc, nu a strălucit, reuşind să fie pe primul loc în audienţe doar la nivel naţional, potrivit Paginademedia.ro. Televiziunea Antena 1 a fost însă fruntaşă, cu debutul sezonului doi din serialul „Fructul oprit“, care se bucură de prezenţa unor actori precum Maia Morgenstern, Marian Râlea, Adriana Trandafir şi Carmen Tănase. 
 
La nivelul întregii ţări, în intervalul orar 20.00-23.00, lider a fost Kanal D, cu 1,2 milioane de telespectatori, urmat de Antena 1, cu 1,1 milioane de privitori. Pro TV a completat podiumul, cu 998.000 de români care s-au uitat la reluarea „Las Fierbinţi“ şi un film de acţiune. 
 
La nivel urban, „Fructul oprit“ a preluat conducerea, cu o medie de 650.000 de privitori, în timp ce prima ediţiei „Exatlon“ a strâns în faţa micilor ecrane o medie de 560.000 de orăşeni.
 
La nivel comercial, serialul Antenei 1 s-a detaşat considerabil, cu o medie de 350.000 de telespectatori cu vârste între 18 şi 49 de ani. Show-ul prezentat de Cosmin Cernat la Kanal D a fost devansat şi de Pro TV şi a picat pe locul trei, cu o medie de 200.000 de telespectatori.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările