Debut în forţă pentru „Vocea României Junior“: ce audienţe a înregistrat show-ul

0
Publicat:
Ultima actualizare:

„Vocea României Junior“ a înregistrat audienţe mult mai bune decât veterana „Vocea României“, ajunsă la sezonul al şaptelea, şi duble faţă de Antena 1.

Noul show muzical cu copii de la Pro TV, din juriul cărui fac parte Inna, Marius Moga şi Andra, a avut cifre duble toate targheturile faţă de Antena 1, care a difuzat duminică seara filmele „Cartea junglei“ şi „Stai că trage mama“ cu Silvester Stallone, potrivit Pagina de Media.

În plus, „Vocea României Junior“ şi-a depăşit chiar „emisiunea mamă“, care a început sezonul şase cu 1,6 milioane de persoane la nivel naţional, şi s-a încheiat cu 1,3 milioane de telespectatori.

„Vocea României Junior“ a reuşit să ţină în faţa televizoarelor, la nivelul întregii ţări, aproape două milioane de români în fiecare minut de difuzare  (20.30 – 22.50), mai exact 1,969.000 de telespectatori. Kanal D, cu emisiunea „Roata norocului“ a fost la o distanţă e 300.000 de telespectatori, iar Antena 1 a fost urmărit de aproximativ un milion de persoane.

La oraşe, show-ul prezentat de Bobonete şi Robert Tudor a avut în medie 1,1 milioane de telespectatori, urmat de Kanal D şi Antena 1 cu cifre aproape la jumătate. La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV s-a clasat tot pe prima poziţie, cu 570.000 de telespectatori, fiind urmat de această dată de Antena 1 şi apoi de Kanal D.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite