Compania Intact Production, deţinută de familia Voiculescu, cere dizolvarea B1 TV şi a societăţii care deţine Evenimentul Zilei

Compania Intact Production, deţinută de familia Voiculescu, cere dizolvarea B1 TV şi a societăţii care deţine Evenimentul Zilei

Compania de producţie deţinută de familia lui Dan Voiculescu cere în instanţă dizolvarea B1 TV şi a societăţii care deţine Evenimentul Zilei FOTO Mihaela Cojocariu

Compania Intact Production a depus la Tribunalul Bucureşti o solicitare prin care cere dizolvarea postului de televiziune B1 TV, la scurt timp după ce a depus o cerere asemănătoare în cazul cotidianului Evenimentul zilei, scrie paginademedia.ro.

Ştiri pe aceeaşi temă

Cererea de chemare în judecată cuprinde şi articolele din Legea 31/1990 în baza căreia firma Intact Production, deţinută de familia lui Dan Voiculescu, a deschis acţiunea împotriva Editura Evenimentul şi Capital. La articolul 5 se precizează că: „orice persoană interesată se poate adresa instanţei pentru a cere dizolvarea societăţii“.

Mai mult, potrivit EVZ, în solicitarea Intact Production, se spune că „din analiza rezultatelor financiare înregistrate de societatea Editura Evenimentul şi Capital în anii 2010 şi 2011 şi publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe Publice“ rezultă că trustul a înregistrat pierderi, iar „activul net s-a diminuat la mai puţin de jumătate din valoarea capitalului social subscris (conform datelor de la Registrul Comerţului, capitalul social subscris este de 200 lei)“, mai scrie paginademedia.ro

Ziarul scrie că firma familiei Voiculescu face referire la datoriile acumulate de trustul Editura Evenimentul şi Capital în anii 2010 şi 2011. „Pentru a se răzbuna pe ziarul nostru, care a publicat sute de articole despre problemele sale penale, omul de afaceri s-a adresat Justiţiei pentru a-şi îndeplini un vis mai vechi: închiderea EVZ. Aceleiaşi Justiţii de care a fugit pentru a nu răspunde pentru faptele de corupţie de care este acuzat“, începe cotidianul articolul intitulat „Inculpatul Dan Voiculescu, condamnat la cinci ani de închisoare, cere în instanţă închiderea Evenimentului zilei“.

„În cererea de chemare în judecată se amestecă voit lucrurile. Sunt menţionaţi şi traşi la răspundere noii acţionari ai EVZ, dar se face referire la datoriile acumulate de trustul EEC în anii 2010 şi 2011, când acţionar majoritar NU era jurnalistul Dan Andronic. Mogulul ştie foarte bine (n.a. - are sau a înfiinţat zeci de firme) că noii manageri pot recurge la reorganizarea societăţii şi pot reeşalona datoriile, încercând să salveze firma de insolvenţă şi faliment“, se mai afirmă în acelaşi articol.

În ceea ce priveşte dizolvarea B1 TV, Sorin Oancea, proprietarul postului de televiziune, spune că nu a fost înştiinţat de această acţiune. „Nu am primit încă nicio înştiinţare oficială legată de această problemă. Nu m-ar mira însă să îşi continue atacurile murdare la puţina presă de opoziţie care mai supravieţuieşte“, a declarat Sorin Oancea pentru paginademedia.ro

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: