Cum îi îndeamnă Coca-Cola pe români să voteze: postarea de mii de like-uri

Cum îi îndeamnă Coca-Cola pe români să voteze: postarea de mii de like-uri

Coca-Cola FOTO Guliver/Getty Images

Coca-Cola România îi încurajează pe cetăţeni să meargă la vot pe 26 mai printr-o postare care subliniază că există opţiuni.

Ştiri pe aceeaşi temă

Duminică, 26 mai, au loc alegerile europarlamentare, dar şi referendumul pentru Justiţie. Atât societatea civilă, cât şi companiile private au încurajat românii să-şi exercite acest drept şi să nu ignore scrutinul care ne va decide reprezentanţii în Parlamentul European pentru următorii cinci ani. 
 
Un astfel de îndemn a venit şi de la Coca-Cola România. Pe pagina de Facebook a companiei a apărut o imagine cu patru sticle diferite de băuturi răcoritoare, toate deţinute de acelaşi brand, alături de mesajul: „Opţiunile există. Important e să alegi #duminică“. 
 
Postarea a fost primită cu entuziasm în mediul online, sute de oameni felicitând iniţiativa, însă au existat şi câteva reproşuri. Spre exemplu, unii internauţi au fost de părere că ar fi avut un impact mai puternic dacă în imagine ar fi fost incluse şi băuturi de la branduri concurente.
 
 
Nu este însă pentru prima dată când Coca-Cola România se implică şi transmite astfel de mesaje ce vizează sfera politică. În septembrie 2018, brandul a fost aplaudat pentru poziţia împotriva referendumului pentru familia tradiţională exprimată printr-o postare ingenioasă (vezi jos). 
 
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: