Cum au arătat audienţele pentru premiera „Supravieţuitorul“

Cum au arătat audienţele pentru premiera „Supravieţuitorul“

Dragoş Bucurenci este prezentatorul emisiuni „Supravieţuitorul“ FOTO Pro TV

Reality show-ul „Supravieţuitorul“ a debutat luni, câştigând toate segmentele de public pe intervalul său de difuzare. La nivel comercial, Pro TV a fost aproape la egalitate cu Antena 1, care a difuzat emisiunea culinară „Chefi la cuţite“.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pe intervalul „Supravieţuitorul“ (20.30-22.35), Pro TV s-a aflat în fruntea clasamentelor de audienţă cu aproape 1,3 de milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări, 760.000 de persoane pe segmentul urban şi 387.000 pe comercial. Pe locul doi s-a clasat Antena 1, cu 953.000 de telespectatori la nivel naţional, 580.000 la nivel urban, la nivel comercial fiind foarte aproape de Pro TV, cu 375.000 de telespectatori, arată Pagina de Media.
 
Antena 1 a recuperat pe segmentul comercial după terminarea „Supravieţuitorul“, emisiunea „Chefi la cuţite“ fiind cu o oră mai lungă decât show-ul prezentat de Dragoş Bucurenci.
 
Pe intervalul „Chefi la cuţite“ (20.30-23.30), Antena 1 a atras aproape 400.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cu aproape 50.000 mai mulţi decât Pro TV, clasându-se astfel pe prima poziţie la nivel comercial.
 
Formatul „Survivor“ este un adevărat fenomen, odată cu acesta fiind lansat genul reality-show în televiziune şi continuă să reprezinte piesa de rezistenţă în orice strategie de programare a unei staţii TV. Formatul este difuzat în întreaga lume, peste 50 de teritorii având licenţa pentru producţia locală a show-ului, şi reuşeşte să înregistreze audienţe-record în toate regiunile în care este difuzat. Câştigător a şapte premii Emmy, în unele teritorii, show-ul a ajuns la sezoanele 14, 15, 16 şi chiar 33.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările