Cum arată prima casă renovată de echipa Visuri la cheie în sezonul 5 FOTO

Cum arată prima casă renovată de echipa Visuri la cheie în sezonul 5 FOTO

Arhitectul Ciprian Vlaicu (cu bebeluşul în braţe), designerul Cristina Joia şi prezentatorul Corneliu Ulici, alături de Florin Popa şi fiica lui şi vecinii FOTOGRAFII Pro TV

În prima ediţie a noului sezon „Visuri la cheie“, echipa de arhitecţi şi designeri au transformat complet o locuinţă din localitatea Călineşti.

Ştiri pe aceeaşi temă

Sezonul 5 „Visuri la cheie“ a avut miercuri, 12 septembrie, premiera la Pro TV cu o nouă echipă şi un nou prezentator. Actorul Corneliu Ulici este gazda emisiunii, în timp ce din echipa veche a rămas doar designerul Adela Pârvu,  căreia i s-au alăturat designerul Cristina Joia şi arhitecţii Ciprian Vlaicu şi Valentin Ionaşcu. 
 
În prima ediţie, echipa a adus bucurie şi speranţă familiei Popa din din localitatea Călineşti, judeţul Prahova. În numai trei săptămâni, au reuşit să transforme complet o locuinţă şi să le schimbe destinul unor oameni cu care viaţa a fost dură.
 
Florin Popa a trecut în ultimii ani prin încercări care i-au schimbat complet viaţa, însă a făcut întotdeauna totul pentru familia lui şi pentru cele două fete, Amalia şi Ayana. Viaţa lui şi a soţiei lui, chiar dacă s-a lovit de diverse obstacole, părea să aibă o traiectorie frumoasă şi începuse să prindă contur. Cei doi au început construcţia unei case în care să-şi poată creşte în condiţii decente copilul, iar soţia a rămas însărcinată cu cea de-a doua fetiţă. Din nefericire, aceasta a avut complicaţii în timpul sarcinii şi a suferit o intervenţie chirurgicală pe care părea că a depăşit-o cu bine. Timpul a trecut şi Ayana a venit pe lume, însă la scurt timp după naştere, mama a decedat.
 
Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, peste 1,1 milioane de telespectatori au urmărit „Visuri la cheie“, iar în minutul de maximă audienţă, de la 20.48, emisiunea a adus în faţa televizoarelor peste 1,4 milioane de români. Totuşi, potrivit cifrelor de audienţă publicate de Paginademedia.ro, la nivel naţional, Pro TV a fost pe locul doi, după Kanal D, care a scos cu Exatlon 1,2 milioane de privitori. La nivel urban, „Visuri la cheie“ a ocupat locul fruntaş, cu 561.000 de orăşeni, iar la o distanţă mică a fost Exatlon, cu 542.000 de privitori. Podiumul a fost completat de serialul „Fructul oprit“, de la Antena 1, cu 537.000 de telespectatori. „Visuri la cheie“ s-a distanţat la nivel comercial, cu peste 300.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în timp ce show-ul de la Kanal D a avut 260.000 de telespectatori, iar Antena 1 puţin peste 200.000. 
 
Miercurea viitoare, de la 20.30, echipa „Visuri la cheie“ ajungr în localitatea Miceşti la familia Dinuţă.
 

Înainte

 

După

   
 
 

Înainte

 
 
 

După

 
 
 
 
 
 
 
    

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: