Confruntarea audienţelor, câştigată din nou de Pro Tv: „Vocea României“ se menţine la distanţă faţă de „X Factor“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Penultima ediţie de audiţii pe nevăzute de la „Vocea României“ a clasat postul de televiziune Pro Tv în topul audienţelor şi în această săptămână, menţinându-se la o distanţă aproape egală cu cea de săptâmâna trecută faţă de principalul concurent, Antena 1, care, în acelaşi interval, a difuzat show-ul „X Factor“.

Cu audienţe medii de peste două milioane de telespectatori, „Vocea Românei“, emisiunea difuzată la Pro Tv, a câştigat, şi de această dată, confruntarea cu show-ul „X Factor“, de la Antena 1, scrie Pagina de Media.. Pe intervalul de difuzare a celor două emisiuni, „Vocea Românei“ a reuşit să strângă în faţa micilor ecrane cu 670.000 mai mulţi spectatori faţă de „X Factor“. Postul din Pache Protopopescu s-a menţinut, astfel, la o distanţa asemănătoare cu cea de săptămâna trecută faţă de postul rival, Antena 1.

Pe locul al treilea s-a clasat postul Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Suleyman“, cu o medie de 1,1 milioane de persoane.

După încheierea show-ului „Vocea României“, care a durat cu o jumătate de oră mai puţin faţă de  „X Factor“1, telespectatorii s-au mutat pe Antena 1, la fel ca săptămâna trecută.

În timp ce „X Factor“ a înregistrat o audienţă medie naţională de 1,4 milioane de telespectatori (7,6 puncte de rating şi 14,5 % cotă de piaţă), „Vocea României“ a avut, pe acelaşi segment, peste două milioane de telespectatori, din întreaga ţară (21,4% cotă de piaţă şi 11,3 puncte de rating), conform datelor furnizate de Pagina de Media.

Pe segmentul urban, competiţia vocilor de la Pro Tv a strâns în faţa micilor ecrane aprope 1,2 milioane de telespectatori, cu 11,8  puncte de rating şi 22% cotă de piaţă. Pe acelaşi public, „X Factor“ a obţinut 8.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 16%, ce s-ar traduce în 855.000 de telespectatori.

La nivel comercial, „Vocea României“ a fost urmărită de 722.000 de persoane, cu vârste între 18 şi 49 de ani, obţinând astfel o cotă de piaţă de 30,7% şi 14, 3 puncte de rating, în timp ce „X Factor“ a strâns, cu 19,5% cotă de piaţă şi 9,1 puncte de rating, 458.000 de telespectatori.

„X Factor“ şi „Vocea României“, la cea de-a cincea confruntare

Episodul şase din „Vocea României“, care a marcat penultima ediţie a aduţilor pe nevăzute, a fost presărat cu poveşi impresionante de viaţă, de apariţii sexi, care au compensat prestaţia muzicală liniară, dar şi de ironiile juriului, format din Marius Moga, Loredana, Smiley şi Tudor Chirilă. După ce deopotrivă voci speciale şi voci fără personalitate au încercat să-i seducă de pe cei patru antrenori, echipele de la „Vocea României“ sunt aproape complete. Săptămâna viitoare, show-ul de la Pro Tv încheie audiţiile pe nevăzute.

La „X Factor“, Delia a avut o surpriză de proporţii când unul dintre concurenţi s-a dovedit a fi marea sa iubire din adolescenţă – Ovidiu Anton. De la apariţiile exotice ale cuplului tată-fiu Nicholas şi Daniel Sealey, la aerul fresh al gemenilor Radu şi Răzvan, până la apariţia spectaculoasă a concurentei Nicoleta Nucă, „X Factor“ a avut toate ingredientele necesare unui show reuşit.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite