Cine e antreprenorul cu afaceri de peste 100 de milioane de euro care intră în „Imperiul Leilor“ de la Pro TV

Cine e antreprenorul cu afaceri de peste 100 de milioane de euro care intră în „Imperiul Leilor“ de la Pro TV

Cristian Oneţiu FOTO Pro TV

Cristian Oneţiu, un antreprenor cu afaceri de peste 100 de milioane de euro, se alătură emisiunii „Imperiul Leilor“, care va fi difuzată de Pro TV.

Ştiri pe aceeaşi temă

În noul show al postului, investitori de top vor trebui să înţeleagă şi să reacţioneze rapid atunci când vor afla despre afaceri deja lansate sau idei de business cu potenţial. Printre cei care vor putea finanţa afacerile concurenţilor se află Cristian Oneţiu, antreprenor de succes, care are business-uri în valoare de peste 100 de milioane de euro şi se află în Top 500 Forbes.
 
Oneţiu conduce două companii inovatoare pe piaţa românească: Life Care Corp şi BioLogistic. A avut încredere în potenţialul ideilor sale şi a riscat totul pentru a le lansa: a vândut cele două apartamente pe care le deţinea familia sa.
 
„Decizia de a mă implica în acest format şi în această emisiune este pentru mine o continuare firească a ultimilor ani în care am susţinut sute de antreprenori în programe de mentorat, atât personal, cât şi la distanţă. În următoarea perioadă îmi propun să fiu mult mai mult implicat ca investitor în afaceri ce au potenţial internaţional. Sunt foarte încântat că există o astfel de emisiune în România pentru că este nevoie de o educaţie antreprenorială, a managementului banilor şi de construire a unui plan de afaceri. Mi se pare, de asemenea, extraordinar că această emisiune promovează şi aduce în zona de televiziune, într-un format de entertainment, aceste valori care dezvoltă spiritul antreprenorial, cu accent pe construirea de planuri de proiecte funcţionale în afaceri, atribute esenţiale ale unui om adaptat, în ziua de azi“, a spus Cristian Oneţiu.
 
 
„Imperiul Leilor“ este un format de televiziune produs în peste 30 de ţări, printre care Statele Unite ale Americii, Germania, Spania, Portugalia, Japonia, Australia şi Israel. Emisiunea îi pune pe concurenţi să-şi prezinte proiectele astfel încât să atragă investitori, iar pe oamenii de afaceri de succes să descopere o idee bună, să simtă potenţialul ei şi să lupte ca nişte lei ca să câştige supremaţia asupra propunerii respective. 
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: