Ce audienţe a scos premiera emisiunii „Za Za Sing“: Antena 1, sub Pro TV şi Kanal D în preferinţele telespectatorilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Prima ediţie a show-ului „Za Za Sing“ nu a pus Antena 1 în fruntea topurilor de audienţă, clasându-se sub Pro TV şi Kanal D.

Premiera emisiunii „Za Za Sing“ nu a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe, ci pe locuri 2 sau 3, în înaintea acesteia venind producţii de la Pro TV şi Kanal D. „Za Za Sing“ s-a intersectat pe parcursul a trei ore cu „Las Fierbinţi“, cu „Atletico Textila“ şi cu serialul turcesc „Dragoste Infinită“, de la Kanal D, scrie paginademedia.ro.

Pe tot intervalul, de la 20.30 la 23.30, emisiunea a avut o medie de sub un milion de telespectatori pe minut, fiind sub Pro TV (1,35 milioane de telespectatori) şi Kanal D (1,32 milioane de telespectatori).

La nivel urban, Antena 1 a fost tot pe locul trei, cu 486.000 de telespectatori. Kanal D a fost pe primul loc în acest segment de public cu 664.000 de telespectatori, iar Pro TV pe locul doi cu 625.000 de telespectatori.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a venit pe locul doi, cu 269.000 de telespectatori, Pro TV fiind pe primul loc, cu 366.000 de telespectatori, iar Kanal D pe locul trei cu 211.000 de telespectatori.

Show-ul „Za Za Sing“, prezentat de Liviu Vârciu, îi supune pe concurenţii fiecărei ediţii la mai multe probe, pe parcursul cărora aceştia trebuie să arate că sunt maeştrii versurilor: vor cânta live, acompaniaţi de orchestra din platou, vor ghici versuri, vor rezolva puzzle-uri cu versuri, vor arăta că au imaginaţie şi vor inventa rime noi. Printre rubricile emisiunii se numără: „Fredonează ce urmeaza“, „Ghiceşte ce lipseşte“, „Amestecăm şi cântăm“, „Fii pe fază, corectează“, „Fii erou cu un vers nou“ sau „Cât ghiceşti atât primeşti“.   

TV



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite